Κατεβαινω απο το αεροπλανο και μαζευεω τις βαλιτσες μου , ανοιγω το κινητο μου ενω βγαινω απο το αεροδρομιο.
Εχω τουλαχιστον εκατο μηνυματα απο τον Αρη , που ολα ειναι καπως ετσι.
📵📵
Αρης:<<Αλεξ συγνωμη που εφυγα ετσι.>>
Αρης:<<Αλεξ απαντα γαμωτο.>>
Αρης:<<που εισαι?>>
Αρης:<<δεν ηθελα να σε αφησω μονη σου.>>
Αρης:<<δωσε μου μια ευκαιρια να σου μιλησω>>
Αρης:<<σηκωσε το γαμημενο τηλεφωνο .>>
Αρης:<<ΑΛΕΞ ΑΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩΤΟ.ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?>>
📵📵
Δεν ξερω πως να νιωσω , και για πρωτη φορα στην ζωη μου δεν ξερω τι να κανω .
Αν ηταν η μαμα μου εδω ολα θα ηταν καλυτερα θα ειχα σε καποιον να μιλησω , σε εναν ανθρωπο που θα με καταλαβενε , δεν θα με εκρινε .
Τωρα ομως δεν εχω κανεναν , ειμαι μονη μου .
Μετα απο τοσα χρονια επετρεψα στον εαυτο μου , να ανοιχτω σε καποιον καποιον , να εμπιστευτω , αλλα για μια ακομη φορα ημουν λαθος , εμπιστευτηκα το λαθος ατομο και πληγωθηκα.
Καλεσα ενα ταξι και του ειπα την διευθυνση που ηθελα να με παει.
[...]
Βγαινω απο το ταξι , πληρωνω και μπαινω στο μεγαλο εξοχικο μου.
Εκει που πηγαινα με τους γονεις μου διακοπες , οταν ημασταν οικογενεια.
[...]
Τεσσερις ωρες μετα , αλλα εκατο μηνυματα και τηλεφωνα απο τον Αρη.
Αυτη την στιγμη ειμαι τοσο μεθυσμενη , τοσο κουρασμενη , πληγωμενη .
Τωρα καθομαι στο παλιο παιδικο μου δωματιο με ενα μπουκαλι ουισκι .
[...]
Ξυπναω το επομενο πρωι με εναν τρομερο πονοκεφαλο , δεν μπορω να κουνηθω .
Αφου μαζευω ο,τι ενεργεια εχω πηγαινω στο μπανιο , βλεπω τον εαυτο μου στον καθρεφτη.
Πρωτη φορα με βλεπω σε αυτη την κατασταση οχι μονο εξωτερικα , που ειμαι χαλια , αλλα και εσωτερικα μου ειμαι ακομη χειροτερα.
Μπαινω γρηγορα στο μπανιο και ετοιμαζομαι .
[...]
Κοιταζω για τελευταια φορα τον εαυτο μου στον καθρεφτη πριν φυγω.
Αυτη ειμαι εγω .
Φοραω μαυρο σκισμενο παντελονι , μαυρα ψηλα μποτακια , μια κοκκινη κοντη μπλουζα και το δερματινο μπουφαν μου .
Επιτελους νιωθω σαν τον καλο κακο εαυτο μου .
Ηρθε η ωρα η παλια Αλεξ να επιστρεψει .
.
.
.
Νταν , νταν νταααααααααν..
*φωναζει σαν κατσικα που πεθαινει*
Η παλια Αλεξ επεστρεψε ...
Θα γινει χαμουληηηης!
Τα λεμε στο επομενο !
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad girl..
Ficção AdolescenteΜπορει ενα γνωστο bad girl να βρει τον δασκαλο του? Αν το σκεφτεις η παραπανω προταση τα λέει ολα...? #12 - friends (10 Μαιου 2018) #3 -crush ( 10 Μαιου 2018) #5 - σχολείο (26 Οκτωβρίου ) #3-school #2-school