Αρης P.o.V
Εχει περασει καιρος απο τοτε που ολα αυτα εγιναν.
Πλεον εχω ολη την μνημη μου πισω και το ξερουν ολοι αυτο.
Το μονο που με αγχωνει τωρα ειναι το παιδι που θα ερθει στον κοσμο σε 2 μηνες.
Απο την μια εχω αγχωθει αλλα απο την αλλη ειμαι χαρουμενος .Δυστυχως ομως πανω σε αυτο το θεμα τιποτα δεν ειναι σιγουρο διοτι δεν ξερω αν ακομα ειναι δικο μου η' οχι.
Με την Αλεξ ολα πανε καλα , μιλαμε και γενικα ολα ειναι οπως πριν , σε δυο μερες θα επιστρεψω στην δουλεια .
Για κατι ομως που ειμαι χαρουμενος ειναι οτι θα συνεχισω τα μαθηματα με την Αλεξ , συγκεκριμενα σημερα ειναι το πρωτο μας μαθημα μετα απο τοσο καιρο.
[..]
Εχω φτασει κατω απο το σπιτι της και προετοιμαζομαι ψυχολογικα για το μαθημα .
Οταν ειμαι ετοιμος βγαινω και της χτυπαω το κουδουνι , μου ανοιγει και ανεβαινω πανω , την βλεπω στην πορτα να με περιμενει.
Αλεξ:<<Βρε, βρεεε ...ο Κ.Αρουλης!>>
Αρχισαμε ακομα δεν ηρθα.
Εγω:<<με σαρκα και οστα >>
Της απανταω καθως μπαινω στο σπιτι.
Κατευθειαν μπαινουμε στο δωματιο για να κανουμε το μαθημα.
[...]
Τελικα το μαθημα πηγαινει καλα
Αλεξ:<<ολα καλα?>>
Με ρωταει ενω λυνει την ασκηση.
Μαλλον φαινομαι λιγο χαμενος στις σκεψεις μου.
Εγω:<<ναι ...τελειωσες την ασκηση?>>
Αλεξ:<<ναι , οριστε>>
Μου απανταει και μου δινει το τετραδιο της.
Το μαθημα μετα απο λιγη ωρα τελειωνει και εγω δεν μπορω να βγαλω καποια πραγματα απο το μυαλο μου.
Ξαφνικα οπως μαζευω τα πραγματα μου , δεν αντεχω και της μιλαω.
Εγω:<<Αλεξ , μπορω να σου μιλησω?>>
Μπορω να την δω με αυτα τα λογια να παγωνει και να με κοιταζει με απορεια .
Η αληθεια ειναι πως και για εμενα ειναι λιγο αβολη και δυσκολη αυτη η κατασταση.
Αλεξ:<<φυσικα >>
Μου απανταει και καθεται σε μια καρεκλα διπλα μου.
ESTÁS LEYENDO
Bad girl..
Novela JuvenilΜπορει ενα γνωστο bad girl να βρει τον δασκαλο του? Αν το σκεφτεις η παραπανω προταση τα λέει ολα...? #12 - friends (10 Μαιου 2018) #3 -crush ( 10 Μαιου 2018) #5 - σχολείο (26 Οκτωβρίου ) #3-school #2-school