Αλεξ P.o.V
Μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει γυναικεια φωνη , μονο τακουνια να πηγαινουν πανω -κατω.
Ωραια αφου μπορει να μην ειναι κανεις εξω ας μην σκαω και εγω αδικα κατω απο γο τραπεζι.
Ξαφνικα ομως οπως παω να βγω ακου κατι!
?:<<μονος δηλαδη?>>
Ακουω μια να του λεει , και αυτη η "μια " δεν ειναι η γνωστη μας πατσαβουρα αλλα διαφορετικη !
Καλε! Καλε! Τι κανεια αυτη?
Μολις τωρα τραβηξε καρεκλα για να κατσει .
Κοπελια τι κανεις?Αυτη ειναι η καρεκλα ΜΟΥ!
Και εκεινη την στιγμη μιλησε ο Αρης.
Οι προσευχες μου ακουστηκαν!
Αρης:<<Λυπαμαι , δεν ειμαι μονος>>
Της ειπε με σοβαρο τονο.
Επιτελους μιλησε αυτο το παιδι και βγηκε κατι σωστο απο το στομα του.
?:<<Εγω δεν βλεπω καποιον εδω>>
Μς το που το λεει αυτο παω να σηκωθω αλλα κοπαναω το πανεμορφο κεφαλακι μου στο τραπεζι.
?:<<τι ηταν αυτο?>>
Ειναι ΚΑΙ στοκος.
Συγνωμη , αλλα καθε αλλος στην θεση της αν ακουγε καποιον θορυβο να εχεται κατω απο το τραπεζι ΚΑΤΙ θα σκεφτοταν ΟΠΩΣ, οτι υπαρχει καποιος κατω...Λεω εγω τωρα...
Αρης:<<τιποτα , τιποτα.>>
Ναι καλε , τιποτα , μονο μια πανεμορφη , πανεξυπνη κοπελα , ΟΧΙΙΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
Δυστυχως ομως εγω δεν ειμαι καλος ανθρωπος και οταν απαντησε στην ξινη ετυχε να πεσουν τα δοντια μου πανω στην γαμπα του.
Εκεινος απλως ξεφυσηξε και η αλλη χωρις να χασει χρονο τον ακουμπησε.
?:<<πονας?Μηπως θελεις μασαζ?>>
Τι λεει αυτη παλι? θα του κανει μασαζ στην γαμπα?
Και σαν να μην μπορει να γινει καλυτερη αυτη η στιγμη ακουγεται κατι βασικα ΚΑΠΟΙΑ.
Ναντια:<<Νατασα , ελα πρεπει να φυγουμε>>
Της φωναζει η αλλη πανεξυπνη και εκεινη φευγει.
Μετα απο λιγα λεπτα εφυγαν ολες αυτες και εγω βγηκα απο το τραπεζι.
Αρης:<<πας καλα παιδακι μου?>>
YOU ARE READING
Bad girl..
Teen FictionΜπορει ενα γνωστο bad girl να βρει τον δασκαλο του? Αν το σκεφτεις η παραπανω προταση τα λέει ολα...? #12 - friends (10 Μαιου 2018) #3 -crush ( 10 Μαιου 2018) #5 - σχολείο (26 Οκτωβρίου ) #3-school #2-school