Αλεξ P.o.V
Τελειωνω με το πακεταρισμα της βαλιτσας και με αργες κινησεις την αφηνω κοντα στην πορτα .
Κοιταζω γυρω μου στο αδειο σπιτι ..
Εχει τοσες αναμνησεις εδω μεσα και οχι μονο απο τον Αρη αλλα και απο την οικογενεια μου , νιωθω πως δεν μπορω να φυγω και να αφησω τα παντα πισω μου αλλα ... Πρεπει ...πρεπει να προχωρισω ...
Σβηνω τα φωτα στο σαλονι και κλεινω την πορτα χωρις να κοιταξω πισω μου δευτερη φορα διοτι ξερω ..... Πως αν το κανω θα λυγισω και στο τελος θα μεινω εδω.
Κλεινω την πορτα , βγαζω το γραμμα που ειχα στην τσεπη μου τοση ωρα και τον βαζω σε εναν φακελο .
Ξερω πως καποιος θα περασει απο το σπιτι μου και ξερω σιγουρα πως αυτος ο καποιος θα ειναι ο Αρης.
Οσο απιθανο και αν μου ακουγεται , ειμαι σιγουρη πως θα το βρει αυτος..
Μην ρωτησεις πως ...απλως το ξερω.
Αρπαζω την βαλιτσα μου και φευγω .
[...]
Βγαζω το κρανος μου οταν φτανω στο αεροδρομιο , φτιαχνω καποια πραγματα που πρεπει να φτιαξω , παραδειγματος χαρη την μεταφορα της μηχανης μου και μπαινω μεσα στο κτηριο.
Μετα απο ωρα εχω στα χερια μου τα εισητηρια .
Μπαινω μεσα στο αεροπλανο και καθομαι στην θεση μου .
~μετα απο λιγα λεπτα~
Ακουω την αεροσυνοδο να μας λεει πως πρεπει να βαλουμς την ζωνη μας.
Ωραια λοιπον, ας αρχισει το ταξιδι μου .
Ανδρο σου ερχομαι!
Αρης P.o.V
Δινω το χαρτι πισω στην καθηγητρια και εκεινη φευγει .
Εγω μενω παγωμενος στην θεση μου .
Το κουδουνι χτυπαει και εγω απο μεσα μου προσπαθω να χαλαρωσω τον εαυτο μου για να μην ξεσπασω μπροστα στους μαθητες μου .
Χωρις να το σκεφτω παω προς το αμαξι μου και ξεκιναω για το σπιτι της.
Δεν ξερω γιατι παω , τι θα της πως αλλα θελω να την δω ...ΠΡΕΠΕΙ να την δω.
ESTÁS LEYENDO
Bad girl..
Novela JuvenilΜπορει ενα γνωστο bad girl να βρει τον δασκαλο του? Αν το σκεφτεις η παραπανω προταση τα λέει ολα...? #12 - friends (10 Μαιου 2018) #3 -crush ( 10 Μαιου 2018) #5 - σχολείο (26 Οκτωβρίου ) #3-school #2-school