❌bad girl❌

1.1K 89 18
                                    

Αλεξ P.o.V

Απο τοτε που εφυγα απο την Αθηνα δεν εχω κοιταξει καθολου πισω μου , με το μονο ατομο που εχω ακομα σχεση ειναι η Μαιρη.

Εκεινη ξερει τα  παντα για εμενα  ,δηλαδη που μενω , τι κανω κτλ.

Το μονο πραγμα που της ειπα βεβαια να μην κανει ειναι να μου αναφερει τον Αρη .

Φυσικα αυτο για εκεινη ηταν δυσκολο διοτι καθε φορα που θα μιλουσαμε θα προσπαθουσε να μου αναφερει διαφορα για αυτον ομως εγω εκοβα την συζητηση , με λιγα λογια της το εκλεινα.

Ειλικρινα δεν εχω ιδεα αν ποτε ειδε το γραμμα , αν ειναι ακομα με την πατσαβουρα του , αν ειναι ολα καλα με την μικρη η' γενικα τι κανει με την ζωη του.

Στην αρχη ηταν δυσκολα , διοτι το μονο που σκεφτομουν ηταν αυτος .

Ομως σιγα - σιγα αρχιζα να βγαζω τον εαυτο μου απο αυτη την κατασταση γιατι καταλαβα πως δεν υπαρχει λογος .

Ηταν καλυτερα που ηρθαν ετσι τα πραγματα  , θελω να ειναι χαρουμενος , ξερω πως αν ηταν μαζι μου δεν θα ημουν αρκετη για αυτον .

Θελω να .... ...Εχει μια οικογενεια , θελω μεσα απο την καρδια μου την κορη του χαρουμενη και ακομα περισσοτερο αυτον χαρουμενο εστω και αν αυτο σημαινει να ειναι με την Ναντια.

Αρκετα με ολα αυτα ομως , ας πουμε για εμενα τωρα.

Αρχικα , εχω βρει ενα μικρο διαμερισματακι κοντα στο σχολειο μου , ναι παιδια συνεχισα το σχολειο και δεν ειμαι καθολου οπως πριν διαβαζω καθε μερα , ολη μερα, και εχει αποτελεσμα , εχω επιτελους καλους βαθμους και οι καθηγητες με συμπαθουν εκτως απο εναν ..

Ναι , ξερω περιεργο που δεν συμπαθει ΕΜΕΝΑ καθηγητης ...και συγκεκριμενα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ,απο μαθηματικο σε μαθηματικο παω αν και αυτος ειναι 60 χρονων , σαν παιδερας και δεν θυμαται καν πως τον λενε ...

Α!Και το καλυτερο?

Με γνωρισε μεσα απο εναν καυγα που ειχα την πρωτη μερα στο σχολειο με μια ηλιθια που δεν ξερει πως να φερεται σε ανθρωπο .

Καλα ...θα ειμαι ειλικρινης απο τοτε εχω μπλεχτει σε 1....4...8...15...ε! Μπορει και 20 καυγαδες ...τι να κανω καποιες συνηθειες δεν μπορουν να κοπουν...

Τωρα ειναι σαββατο και ετοιμαζομαι να βγω εξω για μια βολτα με τον Σταυρο.

Και πριν προλαβει να πει καμια κατι, ασε με να εξηγησω...

Αρχικα , ναι ο Σταυρος με πλησιασε γιατι του αρεσα και δεν θα πω ψεματα ειναι ωραιο παιδι ΑΛΛΑ του ξεκαθαρισα πως δεν θελω καμια σχεση αυτη την στιγμη οπωτε τωρα βγαινουμε εξω για να γνωρισει ο ενας τον αλλον καλυτερα και πιθανον στο μελλον να γινει κατι.

ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.

Βγαινω εξω απο την κτηριο που μενω  και τον βλεπω εξω απο το αμαξο του να με περιμενει.

Με χαιρεταει και μου ανοιγει την πορτα να μπω ,μπαινει και αυτος στο αμαξι και παμε σε ενα κλαμπ της περιοχης.

Αρης P.o.V

Εχουν περασει 6 μηνες και 4 ημερες απο τοτε που εφυγε..

Στην αρχη ημουν χαλια , δεν μπορουσα να φαω , να πιω ,γενικα να κανω τιποτα ομως σιγα - σιγα με την βοηθεια της Ναντιας και καποιων φιλων αρχιζε να βγαινει ο καλος παλιος εαυτος μου εξω .

Μπορει να ειμαι καλυτερα αλλα δεν σημαινει πως την ξεχασα ακομα ψαχνω , ακομα προσπαθω να πεισω την φιλη της να μου πει που ειναι και αν ειναι καλα αλλα εκεινη δεν μου λεει τιποτα , ακομα και σε διαγωνισμα πηγα να την κοψω και εκεινη εκει ...αμιλητη ...

Ξερω πως ξερει που ειναι και ξερω πως ξερει οτι ξερω πως ξερει  αλλα τι αλλο μπορω να κανω μου λες?

Παντως μπορω να παραδεχτω ανετα τωρα πως το μαθημα δεν εχει καθολου πλακα χωρις αυτη .

Δεν υπαρχει κανεις που να λεει βλακειες η' αστεια στην ταξη και απλως γινεται  ενα νορμαλ , βαρετο μαθημα.

Και το καλυτερο? Ουτε καυγαδες γινονται η' τουλαχιστον οχι τοσοι οσοι γινοντουσαν πριν   , τωρα απλως ειναι κατι κοριτσια που "βαραει ' η μια την αλλη για κανεναν γκομενο .

Σιγα τους καυγαδες το πολυ να σπασει  καμια μυτη , με την Αλεξ εσπαγαν και χερια ε' και κανενα πλευρο  αν ηταν σε καλη διαθεση.

Γενικα κατι λειπει απο το σχολειο η' απο εμενα ?!...

.

.

.

Τα λεμε στο επομενο 💓💋

Bad girl..Where stories live. Discover now