-2

25.6K 115 49
                                    

Abby ' nin gözünden:

Aman tanrım bunu yaptığıma halen inanamıyorum !  Resmen abimin düşmanına aşık olmuştum ve buda yetmezmiş gibi telefon numarasını bulup yazmıştım..

Pişman değildim . Onu ne kadar sevdiğimi kimse anlayamazdı, ben onun yanağında ki ufak bir bene bile aşıktım ..

Beni terslemek ya da engellemek yerine cevap vermesi iyi bir gelişmeydi .

"Abby ! Hemen aşağıya gel" abimin beni aşağıya aniden çağırması beni korkutmuştu öğrenmiş olamazdı değil mi?
"Geliyorum!"
Hızlıca merdivenlerden indim ve abimin karşısına dikildim .

" Ne oldu?"

"Acıktım ben . Birşeyler hazırla"

"Ben henüz acıkmadım . Sen kendine dışardan birşeyler söyle kendimi pek iyi hissetmiyorum." Tamamen yalandı . Nasıl kötü olabilirdim ki?

Arkamı dönüp hızla odama çıkmaya başladım . Ethana mesaj atacaktım. Telefonumun ekranını açınca şaşırdım..

Yeni bildirim: E: başka fotoğrafın varsa görmek isterim ;)

Hızla kilidi açtım ve yazmaya başladım..(abby kendi telefonunda olduğu için   A diye gözükecek ethanın gözüne geçtiğimizde yeniden ? Olarak gözükecek bilginiz olsun)

A: Bugünlük bu kadar fotoğraf yeterli bence..  graysona selam söyle ;). ( graysonun adı geçmese olmazdı nfjfn)
E: ah hadi ama .. bir tane daha

A: yarını beklemelisin ufaklık :3

E: ufaklık mı? Şaka yapıyor olmalısın hiçte ufak değildir kendisi ;D

A: lanet olası HAYAL ETMEYECEĞİM

E: iyi eğlenceler sana 😏

E offline
A offline

Umarım beğenmişsinizdir lol sizi seviyorum xx

texting • ethan d.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin