Fotoğrafla bakışmaya devam ederken ne kadar şerefsiz olduğunu düşünüyordum.
(Kızın yüzünü kapattım çünkü Emma yı hikayemde bir karakter olarak düşünemedim .)
Telefonumun ekranını sinirle kilitleyip bir kenara attım. Noah geldiğinde yapacağım sinsilikler için şimdiden ikisine de üzülmüştüm ... Ama ne derler bilirsiniz "Oyunu sağlam oynamazsan oyun dışı kalırsın" Tamam tamam kimse öyle bir şey demedi kendim uydurdum ama olsun anladınız sanırsam.
Abimin hala denizde olduğunu düşünüp ayağa kalktım ve onu aramaya başladım. Denizde görünürde yoktu ... Biraz da kumsala bakmaktan zarar gelmez diye düşünerekten dolaştım. Neredeydi bu çocuk? En sonunda sıkılıp aramayı bıraktım ve kendime yiyecek bir şeyler almaya gittim. Kendime güzel bir sandviç aldığımda dilimi heyecanla dudaklarımın üzerinde gezdirip ilk ısırığı aldım. Aman tanrım! Tadı harikaydı !
Afiyetle sandvicimi bitirdikten sonra lavaboya gitme ihtiyacı duydum.
Yemek yediğim kafede tuvalet olmadığını öğrenince her ne kadar garipsesem de ileride olan tuvalet kabinlerine yolumu tuttum. Tuvalet için sıramı beklerken kabinlerin arkasından gelen ses dikkatimi çekti .
Bakmaktan bir zarar gelmeyeceğini düşünüp sessiz adımlarla kabinlerin arkasına ilerlediğimde karşılaştığım manzara ile yediğim lezzetli mi lezzetli sandvicin midemden çıkmak için ilerlediğini anladım.
Sinirle sesimi toplayıp "Ne sikim oluyor burada böyle ?!!"
İkisinin de kafası şok içerisinde bana dönerken sesimi titretmemeye çalışarak söze başladım. " S-sen ne aşağılık bir insansın . İkinizden de tiksiniyorum !"
Durumu açıklamak için yanıma ilerleyip söze başlayacağı sırada elimi kaldırıp onu susturdum " Duymak bile istemiyorum. Açıklamanı kendine sakla ve bir daha gözüme görünme !"
Gözlerim buğulandığında daha fazla daynamayacağımı anlayıp otele ilerledim.
Ne gördü aceb ? Neysee bir sonraki bölümde öğreneceğiz bakalım!
Vote ve yorum atmayı unutmayın!
Siçose :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting • ethan d.
FanfictionBir insan birini bu derece isteyebilir miydi? Tek ruh.. belki tek beden kim bilir? *Dirty Talk içerir* 18+ #3 in ethandolan 19.07.18 #1 in dolantwins 03.08.18