-20

10.2K 114 63
                                    


Ağlamamak için dişlerimi sıktığımı anladığımda kendimi serbest bıraktım ve bir iki damlanın yüzümle buluşmasına izin verdim.

Nasıl yapabilirdi ? Öz kardeşim o orospudan nefret ettiğimi bile bile nasıl  onunla yiyişirdi ?
Günümün berbat geçeceği daha şimdiden belli olmuştu bile.

Otele sonunda geldiğimde asansöre binip hızlıca odamın olduğu katı tuşladım. Odamın olduğu kata ulaşınca hiç beklemeden yürümeye başladığım sırada birine çarpıp sendeleyince acıyla inledim.

Kafamı kaldırdığımda hayatımda gördüğüm en güzel kadınlardan biri olabildiğini düşündüm.

"Aman tanrım çok özür dilerim! İyi misin?"

"İ-iyiyim sağolun"

"Bir dakika , sen ağlamışsın. Neler olduğunu anlatmak ister misin?"

Daha fazla konuşmaya gücümün olmadığını anladığımda yavaşça kafamı salladım ve dolan gözlerimi saklamaya çalıştım.

"Gel hadi odamda rahatça konuşuruz. Bu arada ben Gisele . Senin ismin nedir ?"

"Ben Abby."

Kafasını salladı ve beni kendi odasına yönlendirdi.

Odasına girdiğimizde "Sen nereyi rahat görürsen oraya otur hemen geliyorum."

Kafamı sallayıp gözüme ilişen koltuğa kendimi bıraktım.

Gisele:

Gisele elinde iki adet kupayla döndüğünde elimden geldiğince gülümsedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gisele elinde iki adet kupayla döndüğünde elimden geldiğince gülümsedim. Dönüşünde aldığım sıcacık gülümseme beni mutlu etti.

Kupayı buz tutmuş ellerime aldığımda yüzüme çarpan enfes kahve kokusu beni kendimden geçirmişti.

"Anlat bakalım Abby . Senin kadar güzel bir kızı ağlatacak şey neymiş?"

Derin bir nefes alıp sözüme başladım.

"Eski sevgilimin beni aldattığı kız ile abimi yiyişirken yakaladım."

O an gözümün önüne gelince gözlerim yeniden doldu.

"Vay canına , hayal kırıklığına uğramış olmalısın."

"Evet hem de nasıl."

"Ne yapmayı planlıyorsun peki?"

"Aslına bakarsan hiçbir şey . Abimin onunla duyguları için yakınlaştığını düşünmüyorum sadece cinsel. Ama yinede bu kadar düşüncesiz olması sinirlerimi bozdu."

Derin bir nefes verdi .

"Öyle kızlar bunlar içindir Abby. Çevrelerindekiler onlarla cinsel ihtiyaçlarını giderdikten sonra kıçlarına tekmeyi basarlar."

Kafamı onaylarcasına salladım.

"Benimle bu kadar ilgilendiğin için teşekkür ederim fakat gitmeliyim."

Mavi güzel gözlerini pörtletti ve "Saçmalama moralin böyle bozukken seni göndermem aptallık olur. Bu akşam benimle kal. İki tane yatak var zaten . Maalesef tatil planı yaptığım arkadaşım tarafından ekildim."

"Çok teşekkür ederim Gisele."

"Ah önemli değil canım hem yalnız kalmamış oldum."

" O halde güzel bir film seçelim ve keyfimize bakalım."

"Film mi? Bu kadar güzel bir kızı odaya tıkılı bırakamam kalk hazırlanıyoruz Abby. Otelin yakınlarında bir club var. Kafamızı dağıtalım!"

Şaşkınlıkla onu izlerken beni çekiştirmesiyle heyecanla kıkırdadım. Eğlenme vakti bendeydi!

Yazar ölmediii. Burdayım hala :3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

texting • ethan d.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin