Medya :33 sarı yakışıyor ya
Aniden önümüze çıkan kediyi ezmemek için sağa doğru kırdığında bariyerlere son anda çarpmaktan kurtularak ani fren yaptı.
Ben ani hareketten dolayı çığlık attığım sırada ethanın tek kolunun benim önümde olduğunu gördüm!
Kolunu çekip ona döndüm ve
"Ethan! İyi misin?"
"Ben iyiyim Abby inde kediye bakalım."
Hızlıca arabadan indiğimde korkudan yolun ortasına sinmiş yavruyu görmem uzun sürmedi.
Hızla yanına koştum ve onu kucağıma aldım. Aman tanrım! Çok tatlıydı !
Cins bir kedi olduğu belliydi . Peki neden yolun ortasındaydı?
Kucağıma aldığımda üşümüş olduğunu fark ettim ve kediyi okşamaya başladım.Hızlı atan küçük kalbini hissediyordum..
Ethan yanıma gelip kedinin kafasını okşadı..
"Ethan kediyi veterinere götürüp sağlık kontrollerini yaptıralım.""Haklısın. Gerekiyorsa aşısını vurdururuz."
Telefonumu ceketimin cebinden çıkarıp en yakın veterinere baktım. Şansımıza yakınlarda bir veteriner vardı!
"Ethan yakınlarda onu götürebileceğimiz bir yer buldum."
"Hadi gidelim."
Arabanın yanına geldiğimizde onu kucağımda tutmaya karar verdim ve oturduk.
Olduğunca dikkatli olmaya çalışıyordum.
Ethana telefonumdan konumu açıp verdim.
—————————
Küçük sedyemsi şeye kediyi bıraktığımda Ethanın endişeli gözlerle kediyi süzdüğünü fark ettim. Her ne kadar piç gibi dursada değildi işte . O kadar tatlı duruyordu ki şuan!
Dayanamayıp yanına gittim ve elini tuttum. Elleri sıcaktı.. yüzüme birkaç saniye baktıktan sonra elini çekti.
Hayal kırıklığına uğrasamda ses etmeden veterinerin yanına gittim.
Yüzünü inceledim.. yakışıklıydı.
"Pardon, kedinin durumu nasıl?"
"Kedi fiziksel olarak zarar görmemiş fakat bunalımda sanırsam. Büyük ihtimalle kaçmış yaşadığı evden."
"Onu bu durumdan kurtarmak için ne yapmamız gerekiyor?"
"Onu fazla sıkıştırmadan ilgilenirseniz düzelecektir."
"Peki, teşekkürler."
"Bu arada ücret ne kadar? Birazda kedi maması almak istiyorum.""Muayene için para almıyorum. Kedilerin maması 70 tl."
Cüzdan taşımadığım için montumun cebinden çıkardığım 100 lirayı verecekken bir el parayı geri bana doğru itti.
"Ben hallederim Abby. Kediyi al ve arabaya geç."
"Peki."
Kediye küçük bir taşıma kabıda almıştım.. onun içine koyup arabanın içine yerleştirdim.
Geri Ethan ın yanına dönmek için arkamı döndüğüm sırada telefonum çalmaya başladı..
Hayvanları çok sevdiğim için hikayemde yer vermek istedim.
Vote sınırı: 12
Görüşürüüzz :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting • ethan d.
FanfictionBir insan birini bu derece isteyebilir miydi? Tek ruh.. belki tek beden kim bilir? *Dirty Talk içerir* 18+ #3 in ethandolan 19.07.18 #1 in dolantwins 03.08.18