Ethan:
Kedi mamalarının parasını ödeyip veterinerden çıktığımda telaşla telefonda konuşan Abby dikkatimi çekti.
Onu istesem bugün de yatağa atabilirdim ama farklı planlarım vardı. Çok farklı...
Yanına gidip binmesi için işaret ettim ve tepkisini beklemeden sürücü koltuğuna kuruldum.
Sonunda telefonu kapatıp oturduğunda birkaç saniye onu izledikten sonra kafamı çevirdim ve onu evine bırakmak için yola koyuldum.
——————————
Evinin önünde durduğumuzda arabadan inecekken onu geriye çektim ve sert bir şekilde öpmeye başladım. Canı yansın istiyordum.
Hırıltı çıkartarak dilimi ağzına soktuğumda inlediğini duydum. Alt dudağını ısırarak çekildim ve yeniden kafamı yola çevirdim.
O da toparlanıp indiğinde bir saniye beklemeden gaza bastım.
Abby:
Ahh! Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu böyle ? O kadar sert öpmüştü ki dudaklarımın şişeceğinden emindim...
Kafamı iki yana sallayıp etkisinden kurtulamaya çalışarak eve girdim .
Kediyi kutusundan çıkarıp eve saldığımda ürkek bir şekilde bekledi. Ama sonra etrafı koklayarak dolaşmaya başladı.
Ethan a teşekkür etmenin uygun olacağını düşünerekten WhatsApp a girdim.
A: Ethan , bugün yaptığın şeyler için teşekkür ederim.(Gönderilemedi)
Kaşlarımı çatıp telefonu kilitledim ve duşa girdim.
(Tvb çk tvb .s)
Duştan çıktığımda Ethan dan mesaj olduğunu gördüm.
E: Önemi yok
A: Nasıl gidiyor
E: İyi ya sen
A: bende iyi duştan çıktım
E: fotoğrafım nerede ?!??
A: ah nasıl unuturum !1!11!!!
A:
E: hoş ...Upuzuuun bir zamandır görüşemiyoruz ... affınıza sığınıyorum :/
Son sınavlarıma giriyorum !! Yoğunluğum geçtikten sonra düzenli olaraktan bölüm gelecekkk
Vote sınırı : 15
Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting • ethan d.
FanfictionBir insan birini bu derece isteyebilir miydi? Tek ruh.. belki tek beden kim bilir? *Dirty Talk içerir* 18+ #3 in ethandolan 19.07.18 #1 in dolantwins 03.08.18