Mesaj Noah'dan gelmişti.N : Aman tanrım Abbs ! Harika görünüyorsun . Neredesin ?
A : Haha teşekkür ederim Noah . Yunanistan tatilindeyim.
N : Yarın görüşürüz güzellik.
N :
Her ne kadar uzun bir zaman geçmiş olsa da harika gözüküyordu . Yutkunup kendi fotoğrafımı çektim.
A :
Görüşürüz Noah (-:
Telefonumu kilitleyip plaj çantama koyduktan sonra abimin yanına gittim.
Biraz yüzdükten sonra güneşlenmenin fena fikir olmayacağını düşünerek uzandım ve güneşin tadını çıkardım..
——————
Kapanmak üzere olan gözlerim telefonumun bildirim sesiyle açıldı ve hemen ayaklandım . Telefonuma baktığımda beklediğim kişiden mesaj geldini gördüm.
E : Siktir ! Neredesin böyle
A : Yunanistandayım E , umrunda mı ?
E : Ne diyorsun Abby saçma sapan triplere mi gireceksin yine
A : Pff ne biliyor musun ? Evet saçma sapan triplere gireceğim git ve eğlenmeye devam et
E : Hah ! Bende diyordum ne olmuş olabilir . Ben buyum Abby , seninle mesajlaşıp diğer kızlarla yatarım ve değişmem . Bunu o benden romantik bir şeyler bekleyen kafana sok
A : İnan bana Ethan ... dediklerine pişman olacaksın .
E : Evet evet geçen sefer de bunu demiştin yanlış hatırlamıyorsam ?
A : İnsaflı davranılmaktan anlamıyormuşsun demek.
E : Abby , insafına ihtiyacımın olacağı son kişisin .
A : İhtiyaç duyduğunda hatırlatacağım bu sözleri.
E : Evet aynen her ne diyorsan (Görüldü.)
O kadar sinirliydim ki !? Saçlarımı yolmak istiyordum. Olsun , canının yanmasını istiyorsa gayet güzel yakarım.
Hemen telefonumu açıp Noah ile olan sohbete girdim.
A : Hey Noah !
A : Diyorum ki .. acaba şu gelme işini daha erkene alamaz mıyız ?
A:
Anlarsın ya ... canım sıkılıyor
N : Hmh .. daha erken gelebilmek için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin Abbs .
N :
A : Pekala , seni bekliyor olacağım Noah.
Abime odaya çıkacağımı bağırıp kurulanmak için odaya yürümeye başladım.
—————
Saçımı kurularken Ethan ' ın yeni attığı fotoğrafı görünce yapacağım şeylerin ona az olacağına bile ikna oldum .
NE ATTI ACEBEEĞ ?
Vote sınırı koymuyorum ama atın vote = yeni bölüm canlarım djsksn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting • ethan d.
FanfictionBir insan birini bu derece isteyebilir miydi? Tek ruh.. belki tek beden kim bilir? *Dirty Talk içerir* 18+ #3 in ethandolan 19.07.18 #1 in dolantwins 03.08.18