-12

12.1K 100 23
                                    

Abby:

Titrek bir nefes verip arkamı döndüm. Yüzünü ele geçiren şaşkınlığı izledim...

Bana doğru adımlamaya başladığında biraz korkmuştum açıkçası. Fazla sakindi.

Alaycıl bir gülümseme atıp konuşmaya başladı.

"Tüm bunları yapan sendin yani?"

Boğazımı temizleyip cevap verdim.

"Evet."
Adımlarını hızlandırıp beni boğazımdan tutarak duvara yasladı.

"Bunun bir oyun olmadığını nereden bileceğim?"

Boğazımı tuttuğu için nefes almada sıkıntı yaşıyordum.

Nefes almaya çalışarak konuşmaya başladım.

"E-Ethan ye-yemin ederim o-yun değil."

Yüzümün kızarmaya başladığını hissediyordum. Ama ondan daha fazla canımı sıkan şey akciğerlerimde biten nefesti.

"B-bı-rak"

Sesimin çıkıp çıkmadığından bile emin değildim. Kalbim kulaklarımda atıyor gibiydi ve her şey uğultulu geliyordu.

Bir anda beni bırakınca biryere tutunacak gücü bulamayıp yere düştüm. Boğazımı tutarak ciğerlerimi çıkarırcasına öksürmeye başladım.

Yaklaşık bir 5 dakika sonra solunumum düzene girdiğinde sinirle ayağa kalkıp tuvaletin kapısına doğru adımlamaya başladım.

Sinirlenmiştim! Ben ona duygu besliyorum diye beni kıyıda köşede sıkıştırabileceğini mi sanıyordu?

Çok beklerdi!

Tuvaletin kapısını açmaya çalıştığımda kilitli olduğunu fark ettim. Bir kaç kez daha kapıyı zorladıktan sonra oflayıp yüzümü ona döndüm.

Ama beni izlediği köşede değil hemen arkamdaydı. Tabi ben dönünce aramızda azıcık mesafe kalmıştı.

"Açtır şu kapıyı Ethan."

Cevap vermeden beni izlemeye devam edince burnumdan soluk verip saçımdaki tel tokayı çıkardım.

Ne yaptığımı anlamaya çalışır gibi bakıyordu. Tel tokayı kapının deliğine sokup bir kaç kez çevirdikten sonra gelen tık sesi beni gülümsetmişti.

"Kapıyı açtın diye gidebileceğini mi sanıyorsun?"

"Evet." Deyip lavabodan çıktım ve abimin yanına ulaşmak için hızlandım.  Dans eden insanların arasından geçip geldiğimizde oturduğumuz yerde onu bulamayınca mesaj çektim.

(Abisinin ismi Jones )

(Abisinin ismi Jones )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A: abi nerdesin?

J: sen takıl kendi başına . Ben birini buldum

A: 😒 iyi eğlenceler

J: 😏

Abim benden bir yaş büyüktü. Mavi gözlerini hep kıskanmışımdır..

( kız 17 yaşında ama Ethan 18)

Sıkıntıyla nefesimi vererek kafamı kaldırdığımda masama doğru gelen Ethan ile ne yapacağımı şaşırdım..


Vote sınırı 10

Yorum kafanıza göre atarsınız :3 sizi seviyorumm xx

(Yazar vote sınırı geçene kadar çatladı bu arada)

texting • ethan d.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin