Abby:Ethan masaya gelip beni kolumdan hızlıca kaldırdı . Kulağıma doğru eğilip tıslamaya başladı.
"Sen nereye gittiğini sanıyorsun?"
Kokusunu beynime kaydetmeye çalışırken bende ona zar zor geri fısıldadım .
"Canımı yaktın."
Ellerinin boğazıma doğru yeniden çıktığını hissedince korktum. Beni herkesin arasında boğmazdı yine değil mi?
Ama o beklediğimin aksine sıktığı yerleri baş parmağıyla okşamaya başladı.
Kendimi geri çekmeye çalıştığımda kolumdan beni yeniden kendine çekerek yapıştırdı.
"Bundan sonra ben sana söylemeden hareket etmiyorsun. Anlaştık mı ?"
Anlaştık mı dediği sırada kolumu sıktığı için ağzımdan bir inilti kaçtı .
Kafamı salladım ve ondan kolumu kurtarmaya çalıştım.
"Güzel. Şimdi seni eve bırakayım."
Onaylar bir mırıltı çıkardığımda duymayacağını sanmıştım ama duymuştu.
Ben tam kendim yürümeye çalışacağım sırada kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
Bileği çok görmüştümde kol neydi amına koyayım?
Moraracağına eminim.
Gürültüden doğru duymayacağını bildiğimden durdum ve kulağına yaklaştım.
" Ethan kolumu bıraksan artık."
Diye tısladığımda dahada fazla sıkıp çekiştirmeye başladı.
Yeniden acıyla inlediğimde o gürültüden duyabileceğim seste
" İnlemeyi bırak artık!"
"Ah , Pardon ! Kolum kopmak üzerede hormonlarını düşünememişim."
Nefesini yüzüme doğru üfleyip beni bir anda kucağına aldığında çığlık attım.
" Sus artık."
Diye beni azarladığında " Ani hareketler yapma o zaman." diyip göz devirdim.
Göz devirdiğimi görünce kalçamı sıktı.
Bu sefer zevkle inlediğimde "Sen iflah olmazsın kızım."
Sırıtıp susmayı seçtim . Sonunda arabasına ulaştığımızda tabikide arabasının ne kadar lüks olduğuna şaşırmamıştım.
Çünkü arabasına attığı kızlara kadar dikizliyordum.
Beni tek koluyla tuttuğunda düşeceğimi sansamda herif güçlüydü !
Tek eliyle kapıyı açıp beni içeri fırlattı.
Evet , koymadı . Fırlattı!
Kolum şu açmalı kapatmalı olan ortadaki gözmeye çarptığında .
" E yeter ama ! Kolumu siktin be!"
Bunu dediğim sırada arabaya biniyordu. Oturup fesatça sırıttı ve
"Başka yerlerini de sikeceğim hayırlısıyla."
Deyip göz kırptı.Kızarmamıştım bile. Yine göz devirip pencereye döndüm.
Bir anda kalçamda şaplayan elle çığlık attım.
"Bana her göz devirdiğinde bu tarz bir şey yapacağım . Alışsan iyi olur Abby.""Çok beklersin ." Diyip ona dilimi çıkardım.
Bir anda yüzüme yaklaştığında korktum tam dilimi içeri sokacakken dilimi ıssırdı!
Evet resmen dilimi ISSIRDI!
"Ouch! Ethan ne yapıyorsun ya?"
"Cezalar ve cezalar.."
Ama bu sırada yolu fazla boşvermiş olacak ki ..
18+ kitap beğenmeyenler için açıklamaya uyarı koydum dikkate alın bir zahmet.
Vote sınırı 12
Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
texting • ethan d.
FanfictionBir insan birini bu derece isteyebilir miydi? Tek ruh.. belki tek beden kim bilir? *Dirty Talk içerir* 18+ #3 in ethandolan 19.07.18 #1 in dolantwins 03.08.18