-8

14.7K 115 24
                                    


Abby:

*5 gün sonra *

Evet, bana yaptığı piçlikten sonra beş gün daha ona ne yazmış ne de engelini kaldırmıştım.

Pişman mıydım ? Tabi ki hayır..
Onu ne kadar sevdiğimi pek anlatmamış olsamda o sik kafalı bunu anlamış olmalıydı zaten.

Ben onunla taşşak geçmek için sahte numara alan arkadaşı değildim. Ben onu cidden seven ve belkide yaramaz düşünceleri olan küçük bir kızdım..

Ona bir aralar kendimi göstermeyi düşündüğüm gün yarındı. Ne yazık ki okul açılalı tam 6 gün olmuştu ve yarın kutlama vardı.

Ve ben ona kendimi gösterip göstermemek konusunda kararsızdım..

Her lanet gün onu farklı bir kızla görüyordum. Tabi abimin düşmanı olduğu için benimle göz göze bile gelmiyordu.

Neyse artık göz göze değil göt göte de oluruz bundan sonra . (Bunu yazarken koptum kfodndlsmslsm)

Yarın için giyeceğim elbiseyi hala seçmediğim aklıma gelince ethanı unutup dışarı çıkmaya karar verdim.

Üstüme günlük bir şeyler geçirdikten sonra abimi haber vermek için aradım.

- Alo

Efendim Abby

- Ben yarın ki kutlama için alışverişe çıkıyorum haberin olsun .

Tamam sonra görüşürüz.

-Görüşürüz.

Daha fazla oyalanmak istemediğim için arabama doğru ilerlemeye başladım..

Sonunda park yeri bulabildikten sonra arabamı park edip alışveriş merkezine girdim.

Özel tasarım elbiseler yapan ve hazırda bulunan elbiseleri de olan mağazaya girdim.

Gözüme çarpan kırmızı elbiseyi hemen denemek için kabine girdim..

Denediğimde beğenmiştim ama daha iddialı bir şeyler arıyordum ama yinede biraz eğlencenin zararı olmaz kafasın da ethanın engelini kaldırıp ona bir fotoğraf yolladım.

A:

(Screen shotlarımı biri görse lezbiyenliğimi sorgular yemin ediyorum ya)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Screen shotlarımı biri görse lezbiyenliğimi sorgular yemin ediyorum ya)

Tabi engelini kaldırdığım gibi bana attığı mesajları da gördüm..

Bu bölümü de burada bitireyim . Yorumu atabildiğiniz kadar atın :pp

Ve sizcede o yıldız turuncuyken daha güzel değil mi ;)).  ( smooth af)

Xx

texting • ethan d.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin