1

1.8K 46 15
                                    

POV Allison

De bel galmt door de school en Kira trekt me al gauw mee.
'Kira rustig.' Lach ik.
'Nee niet rustig we halen Kiki en Dawn en gaan een jurk kopen voor je verjaardag, je word 18 meid je kan je mate zelfs krijgen!' Gilt ze en ik grinnik.

Kira is mijn beste vriendin!
Ze is ook de dichter van mijn vaders Beta, Ralph, dus ze woont bij ons in een huis.
Kiki en Dawn zijn ook erg goede vriendinnen maar wonen gewoon in de roedel.
Mijn vaders Gamma, Charles, heeft een zoon en guess what? Die zoon genaamd Marcus is de mate van Kiki.

Marcus is geen verkeerde jongen maar zelf zou ik er niet voor vallen.
Sowieso heb ik bijna niet dat ik een jongen zie en denk... wooooow he's mine!
Nee zo ben ik niet.

Ik hoop dat mijn mate wel mijn style heeft.
Ook al merk je het niet eens als hij lelijk is want als het je mate is trekt hij je toch aan.
Of je moet hem afwijzen.

'Heey meiden.' Zeggen ik en Kira in koor als we Kiki en Dawn hebben gevonden.
'Haiii.' Zeggen ze.
'Gaan we nu shoppen?' Vraagt Dawn enthousiast.
'Nu al? Ik ben pas over drie dagen jarig.' Zeur ik aangezien ik niet veel zin heb.

'Pas? We moeten nog zo veel regelen we gaan nu.' Staat Kira erop.
Ik zucht wetend dat ik er geen verandering in kan maken en geef toe.
De meiden juichen en ik grinnik terwijl we de school uit beginnen te lopen.

'Marcus.' Zegt Kiki ineens en kijkt als een gek om zich heen tot ze hem ziet.
Ze lopen naar elkaar toe en geven elkaar een kus.
'Aawh.' Zuchten ik en de meiden in koor zwijmelend.
Ze zijn ook zo schattig samen!
Hoe hij haar vast houd, zo beschermend.
Ik hoop dat mijn mate ook zo word.
Niet te overbeschermd maar lief en beschermend, iemand die zorgzaam is en me nooit pijn zou willen en kunnen doen...
Moet je toch net Alpha Blake als mate hebben...
Ik grinnik in me zelf en luister mee naar het gesprek van de meiden.
Ik weet het ik droom vaak weg...

'Almaar wij gaan sorry schat.' Zegt Kiki.
'Kan je hun niet laten gaan?' Probeert hij.
'Nee dat kan niet, ze word 18 en daar moet ik bij zijn.' Zegt Kiki en Marcus knikt met een begrijpende uitdrukking op zijn gezicht.

'Doeii.' Zegt hij en geeft haar een kus op haar voorhoofd.
'Bye.' Zegt Kiki met rode wangen.

Kiki is normaal een heel stoer hard meisje maar met Marcus erbij lijkt het zachte gedeelte van het ei naar buiten te komen.

'Kom we gaan.' Zegt Dawn weer net zo enthousiast als net en ze rent haast weg.
Kiki rent achter haar aan en ik en Kira lopen lachend ons hoofdschuddend achter de twee kleuters aan.

'Zin om je mate te ontmoeten?' Vraagt Kira.
'Op zich wel maar ik ben bang dat ik hem teleurstel.' Zeg ik zacht.
'Hoezo?'
'Laten we daar vanavond over praten.' Zeg ik wenkend naar de meiden die alweer naar ons toe komen.
Kira knikt en we lopen naar Kiki's auto.

We stappen allemaal in en ik ga samen met Dawn achterin zitten.
'Welke winkels gaan we bezoeken?' Vraagt Kiki.
'I Don't know maar we gaan sowieso naar de Starbucks.' Zegt Kira.
'EN DE MAC!' Roepen ik en Dawn in koor.
'Vreetzakken.' Lacht Kiki en we schieten allemaal in de lach.

Ik en Dawn zijn inderdaad wel twee vreetzakken.
Maar ik kom ook niet aan.
Het is een wonder maar ik ben er wel blij mee.
Ik ben niet dik en niet dun en heb een gewoon gezond figuur.

We komen aan bij de stad en gaan gelijk naar de Mac.
Dit word wat!

Eerste hoofdstuk!!
Even de personages van de personen die er nu in voor zijn gekomen:

Allison

Allison

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Kira

Kiki

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Kiki

Dawn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Dawn

Marcus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Marcus

Marcus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
He is my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu