3

1.3K 50 15
                                    

POV Allison

Ik en Kira lopen naar onze scooters en rijden daarna naar huis.
Als we er zijn zien we veel auto's en zo al staan.
Ik zucht onhoorbaar en we zetten onze scooters weg.

We lopen de garage uit en ik zie drie jongens naar het huis lopen.
De middelste jongen trekt al mijn aandacht.
Hij is meer dan knap.
Hij lijkt wel een God!

'Omg mate.' Zegt Kira en zie haar naar het groepje staren.
'Welke?'
'De linker.' Zegt ze.
'Omg kom.' Zeg ik en we lopen ook naar het huis.
Mijn vader doet open en we kunnen net horen wat hij zegt.
'Alpha Blake Black, Beta Jayden Hole en Gamma Christian Rock.' Zegt mijn vader en ik en Kira kijken elkaar geschrokken aan.

Kira's mate is dus de Beta van Alpha Black en ik heb hem zo juist knap genoemd.
Oke ik had even een crush momentje maar die is nu echt helemaal voorbij.
Ineens draait die Jayden zich om en zie ik zijn ogen goud worden net zoals die van Kira's

Hij rent naar mijn vriendin toe en houd haar tegen de muur.
Hij legt zijn gezicht in haar nek, snuift haar adem goed op en mompelt/gromt dingen.
'Mine.' Bijvoorbeeld.

Kira kan niks doen maar doet ook niks.
Haar ogen zijn nog steeds goud dus ze wilt het wel.
Ik kijk naar de twee en moet zeggen dat ze eigenlijk wel een leuk stel samen zijn...
Oke dat kan je niet maken Al.

'Inderdaad niet! Oh en wanneer dacht je mij weer eens te spreken?!' Zegt Ava mijn wolf grijnzend.
'Ja Omg lang niet gezien.' Grinnik ik terug.

'Allison.' Hoor ik de strenge stem van mijn vader zeggen en loop naar hem toe zonder oog contact met Alpha Black te maken of überhaupt naar hem te kijken.
'Ja pap.' Zeg ik.

'Ga maar je kamer, ik zorg dat Kira zo komt en blijf daar met haar.' Mindlinkt hij.
Ik knik en loop verder.
'Oh en waar is je tas?!' Roept hij.
'Vergeten.' Grinnik ik en hij lacht ook.
'Gelukkig had je drie proefwerken.' Hoor ik hem nog zeggen.

Serieus?
Weet iedereen behalve ik het?

Ik ga naar mijn kamer en Kira kwam inderdaad een paar minuten kater aankakken met een verward gezicht.

'O mijn God, Al wat moet ik doen?' Begint ze gefrustreerd en ik trek haar troostend in mijn armen.
'Je moet een keuze maken. Ga je hem accepteren of wijs je hem af, de keuze is aan jou aangezien hij je wel leuk vond.' Grijns ik.
'Wat zou ik doen?'
'Nou aangezien ze wel dichtbij wonen mag je hem wel accepteren.' Zeg ik.
'Zou ik dat wel doen?'
'Schat dat moet jij helemaal zelf beslissen met je hart en met Cloë.' Zeg ik en ze knikt.
'Mijn wolf Cloë vind dat we er voor moeten gaan en mijn hart praat niet dus ja ik denk... ik weet het niet.' Zucht ze.
'Laten we gaan netflixen. Even ergens anders aan denken.' Zeg ik.
'Maar het feit dat MIJN mate, de Beta van het gemeenst en wreedste Alpha die er is, beneden zit is me teveel.' Piept ze frustreert.
'Kom probeer het.' Zeg ik en ze knikt.

We zijn al twee seizoenen van Riverdale verder en ze is in slaap gevallen.
Kijk Netflix doet wonderen!

Ik doe snel mijn pyjama aan en voel dat ik een best droge keel heb...

In mijn prachtige pyjama loop ik mijn kamer uit de donkere gang op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


In mijn prachtige pyjama loop ik mijn kamer uit de donkere gang op.
Ik doe een lamp aan en word verblind door de felle lampen.
'Bright light.' Mompel ik.
Ik ga naar beneden en loop naar de keuken.
Ik drink een glaasje water en draai me om.
Ik schrik me rot en kan net een gil onderdrukken als ik Jayden zie staan.

'Hole.' Zeg ik zacht en ik vervloek mezelf als er angst te horen is.
'Geen zorgen ik doe je niks, maar is Kira jouw beste vriendin?' Vraagt hij.
'Ja.' Zeg ik wantrouwig.
'Ik wil haar absoluut niet afwijzen en ik wil graag weten wat zij ervan denkt.' Zegt hij.

'Nou ze weet eerlijk gezegd nog niet goed wat ze ervan moet denken ondanks dat ik en haar wolf beide zeiden dat ze je een kans moest geven, het feit dat je de Beta van... ja Alpha Black bent zit haar erg dwars.' Zeg ik zacht.
'Ooh... nou ik hoop dat ze mij een kans wilt geven.' Zegt hij met een zwakke glimlach.
'Ik ga me best doen.' Zeg ik en hij bedankt me wannaar hij weg loopt.
WTF!?!??!?

He is my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu