POV Blake
Vandaag moeten we naar de roedel van Alpha Richard...
Als ik ergens geen zin in heb is het dat!Ik zucht en kleed me om.
Ik doe mijn haren in model en ga naar beneden.
'Goedemorgen Blake.' Zegt Jayden.
Ik grom wat terug.
Ik ben dus totaal geen ochtenddienst...Alleen mijn vrienden, familie en andere speciale mensen mogen me Blake noemen, voor de tests is het Alpha of Alpha Black.
'Kunnen we niet gewoon hier blijven?' Zucht/grom ik.
'Nou nee aangezien de Rouge's en de vampieren ook ons lastig vallen.' Zegt Christian.
'Ja maar hun willen het waarschijnlijk zo oplossen dat niemand gewond raakt en wij vermoorden ze gewoon, dan is het een win win situatie.' Zeg ik.
'Win win?' Vraagt Jayden.
'Ja win win voor mij, ik heb ze kunnen vermoorden wat goed voelt en we hebben er geen last meer van.' Zeg ik grijnzend.
Ze grijnzen ook en Christian kijkt dan op zijn horloge.'We moeten gaan man.' Zegt hij.
Ik grom/mompel wat en loop dan naar de kapstok om mijn schoenen aan te doen.
We gaan naar onze auto's en rijden met een auto naar de white Moon pack.Als we aankomen parkeren we de auto en stappen we uit.
We zien net twee scooters met volle vaart aankomen en stoppen bij de garage.
Ik haal mijn tas eruit waar mijn kleren en papierwerk in zit en we lopen naar de voordeur.
We zien de twee meisjes stilstaan en naar ons kijken.
Nou ja de ene naar Jayden maar de andere volledig naar mij.
Dat kan nog wel leuk worden!
Ze ziet er namelijk ook niet slecht uit.
Goed figuurtje en zo...Volgende dag na het eten
Ik ga met mijn Beta en Gamma naar mijn kamer en daar doen we wat papierwerk tot er een soort bediende komt die ons ophaalt.
We lopen naar beneden en gaan de vergaderzaal in.
'Oke nu is iedereen er wel.' Zegt Alpha Richard.
'Weer is te laat? Ik zei toch dat en Alpha van jouw leeftijd niet handig is.' Zegt Alpha Micheal.
'Ja of gewoon jouw hoofd niet?' Stel ik voor en hij gromt zacht.
Maar ik laat niemand naar me grommen dus grom ik terug.
Hij is gelijk stil en Alpha Richard begint gauw weer met de vergadering.'Laten we het eerst over de Rouge's hebben, wat doen jullie ermee?'
'Weg laten gaan.' Zegt er een.
'Opsluiten en later weer weg laten.' Zegt Alpha Micheal.
En so gaat het door tot bij mij.
'Of levenslang in mijn kerkers of vermoorden.' Zeg ik kalm.
'Wreed.' Snuift Alpha Micheal verontwaardigd.
'Kan maar het werkt wel wat ik heb steeds minder last van Rouge's.' Zeg ik grijnzend.'Zeg Alpha BLACK heb jij geen behoefte aan een Mate?' Vraagt Alpha Micheal grijnzend.
'Niet perse.' Zeg ik.
'Nou maar door dat wreede en genadeloze krijg je er geen.' Zegt hij grijnzend.
'Oke en nu? Moest mij dat raken?' Vraag ik grijnzend.
'Zou wel leuk zijn maar je moet gewoon gaan nadenken wat je nou echt wilt aangezien je zo niks gaat over houden als je dat tenminste wilt...' zegt hij.
Ik grom alleen wat en we gaan verder met de vergadering.Na de vergadering is het al best laat en gaan we alweer avond eten.
De dochter van Alpha Richard zit weer naast me wat ik wel fijn vind aangezien er een en al spanning en angst vanaf komt.
Ik vind het zo fijn als mensen zich ongemakkelijk, bang, boos of gespannen voelen...
Ik weet het ik ben een sadist!Weer eet ze tering weinig.
Niet dat het mij wat boeit maar oke.
Jayden zit naast die Kira of zo.
Hij is niet van plan zijn mate af te wijzen en ik heb toestemming gegeven, ja ik heb nog een goede kant!
JE LEEST
He is my mate
WerewolfAllison Moon is de dochter van Alpha Richard en Luna Amy. Als haar ouders met andere Alpha's en Luna's moeten vergaderen komt Blake Black ook mee, de wreedste en gemeenste Alpha van 20 ooit. Allison is als de dood voor hem maar laat haar 18de verjaa...