POV Allison
'Oke ga jullie gang.' Zeg ik lachend en ik word gelijk in een stoel gedrukt.
Er wird wat getrokken aan mijn haar en gedaan maar ik moet zeggen dat het eind resultaat prachtig is!'Oke en nu je jurk.' Zegt Kiki en geeft me een tas.
'Maar ik had een jurk.' Zeg ik.
'Denk je nou echt dat ik je die saaie jurk aan laat doen schat!' Zegt Kira grijnzend.
Ik lach en haal de jurk (media) uit de tas.'Wauw het is prachtig.' Zucht ik verliefd.
'Jajajajaj doe nou maar aan.' Lacht Dawn enthousiast.
Ik grinnik en trek de jurk aan.
Ik kijk in de spiegel.
Hij is echt super!Ik stap de badkamer uit en de ogen van mijn vriendinnen worden groot.
'Babe you look stuning!!!' Zegt Kiki.
'Hij staat je bloedmooi, de jurk is je voorbestemd.' Zegt Dawn.
'Mijn kleine meid word 18 in de mooiste jurk en met het mooiste haar dat er is.' Huilt Kira en knuffelt me dood.
We schieten in de lach en ik knuffel haar terug.'Kom.' Zegt Dawn en ze duwt mijn hand op de tafel.
'Wat ga je doen?' Vraag ik.
'Je nagels lakken.' Zegt ze glimlachend en ik laat het toe.
Als ze klaar is kijk ik er goed na.
Het ziet er al net zo mooi uit als de jurk en het haar!
'Je ziet er prachtig uit!' Zegt Kira die me nog snel witte hakken toewerpt.
Ik doe ze aan en maak een rondje.
'Nou laten we gaan aangezien het al negen uur is.' Zegt Dawn lachend en we gaan naar benden.
Bijna iedereen is al richting het feest behalve Marcus aangezien hij ons gat brengen.'Heey babey.' Zegt Kiki als ze hem ziet en ze geven elkaar een kus.
'Je ziet er goed uit Al.' Glimlacht Marcus.
'Thanks Marc.' Grinnik ik door Kiki.
Kiki kijkt hem droog aan.
'Wat? Je weet toch dat je er altijd beter uit ziet? Wat dan ook.' Zegt hij en Kiki glimlacht verlegen met rode wangen.
'Dankje schat.' Zegt ze.We gaan in de auto zitten en doen al snel de radio harder aangezien ons lievelingsliedje genaamd Dreamer van Axwell erop komt.
'WE ARE DREAMERS TOGHETER! ALWAYS AND FOREVER! LET'S GET HIGH ON BELIEVING, I CAN PROMISE YOU YES I AM A DREAMER TOO.' Zingen we mee.
We zijn er al gauw maar blijven nig even zitten om het liedje af te luisteren.
Als na dit liedje ons ander lievelingsnummer genaamd: I believe I'm fine erop komt rennen we gauw de auto uit waardoor ik bijna op me meul ga maar me nog net op tijd staande weet te houden.we schieten in de lach en gaan het gebouw binnen.
Ik kijk met open mond rond.
Ze hebben hier wel heel veel tijd in gestoken!'Heey lieverd.' Zeggen mijn ouders in koor die ineens naast ons staan.
'Hoi mam en pap.' Zeg ik en knuffel ze stevig.
'Raad is wie er ook zijn.' Zegt mijn moeder en gaat aan de kant zodat ik mijn lievelingstante en oom kan zien met hun twee pracht kinderen.'Tamara, Patrick, Owen en Rosanne!' Roep ik blij hun te zien.
De twee kleintjes rennen gelijk naar me toe en geven me een knuffel.
Daarna geef ik Patrick een knuffel en daarna mijn tante.
Ik zit al wel 2 minuten lang met gesloten ogen mijn tante te knuffelen.
Ik heb haar ook al zolang niet gezien en deze mensen betekenen heel erg veel voor mij!'Wat hebben we elkaar lang niet meer gezien joh, wat word je groot! 18 jaar alweer.' Zegt mijn tante bewonderend.
Ik glimlach en knik hevig.
Dit gaat een hele leuke avond worden.
En misschien zie ik mijn mate zelfs al.Ik hoop het zo erg!
JE LEEST
He is my mate
WerewolfAllison Moon is de dochter van Alpha Richard en Luna Amy. Als haar ouders met andere Alpha's en Luna's moeten vergaderen komt Blake Black ook mee, de wreedste en gemeenste Alpha van 20 ooit. Allison is als de dood voor hem maar laat haar 18de verjaa...