POV Allison
Vandaag is het vrijdag en hebben we lekker vrij gekregen.
Morgen is mijn verjaardag!!!
Nou ik word pas officieel 18 om 23:58 maar nou en.Ik stap vrolijk uit bed en pak een setje kleren (media) wannaar ik de badkamer in ga en die op slot draai.
Ik doe de douche aan en kleed me uit.
Zodra het water van de douche lekker warm is stap ik eronder en geniet ik van de warme stralen die over mijn huid glijden.Het komt niet vaak voor dat ik vrolijk wakker word bedenk ik me ineens.
Ik was mezelf en mijn haar en stap dan de douche uit.
Ik droog mezelf af en kleed me aan.
Ik ga naar de kast en doe er witte Nikes onder.
Mijn haar droog ik en doe ik in een grote slordige knot boven op mijn hoofd.Ik ga naar mijn slaapkamer en zie Kira net wakker worden.
'Goedemorgen.' Zeg ik.
'Wow jij bent vrolijk.' Grinnikt ze.
'Ja jij ook.' Zeg ik lachend.
'Ja ik denk dat ik Jayden een kans ga geven.' Zegt ze.
'Goed zo.' Zeg ik.
Ik denk dat ik dat wat er gisteren is gebeurt achter me houd.Kira maakt zich ook klaar maar had gister avond gedoucht dus wast zich nu alleen.
Ook Kira dracht geen make up dus ze is lekker snel klaar.
We gaan naar beneden en stappen de eetzaal in.Ik ga naast mijn vader zitten en wens iedereen een goede morgen.
Kira gaat naast haar vader zitten waardoor er drie plekke tussen ons zit en raad is wie er gaan zitten?
Ja je raad het waarschijnlijk al wel
goed.
Blake komt naast mij zitten, daarnaast de Christian en daarnaast Jayden.
Wacht wat?Ik kijk en zie Jayden en Kira naast elkaar zitten.
Kira heeft rode wangen en ik voel haar ongemakkelijkheid vanaf hier.
Ze kijkt naar mij en ik begin met mijn wenkbrauwen te wiebelen.
Ze lacht zacht en ik ook.Ik richt me tot mijn vader die me vraagt wat er gebeurd.
'Kira gaat hem niet afwijzen.' Fluister ik.
'Nee? Als jij de mate bent van een van hun doe je dat wel he?' Vraagt hij via mindlink.
'Waarom sou ik dat doen en waarschijnlijk is dat niet zo aangezien Alpha Black geen Mate krijgt van de maangodin en die Christian Rock toch een mate had maar die heeft hij afgewezen?' Mindlink ik terug.
'Ja dat is waar.' Zegt hij en dan sluit hij de mindlink af.Het eten word gebracht en ik voel me helemaal gespannen.
Ik krijg nauwelijks eten door mijn keel terwijl ik normaal zo veel eet.
Ik heb ik het gevoel dat er iemand specials aan de tafel zit en dus kijk ik rond.Sommige Alpha's hebben hun kinderen mee genomen omdat die hun gaan overnemen.
Zou een van hun mijn mate zijn?
Dat ik daarom dit voel?Wuif het weg en neem nog een kleine hap.
'Gaat het wel je eet haast niet?' Fluistert mijn vader.
Ik haal mijn schouders op.
'Ik voel me niet zo goed, heel gespannen en zo.'
'Ooh het komt goed lieverd.' Zegt hij.
Na het eten gaan ik en mijn moeder samen naar onze bibliotheek.'Mam? Is het mogelijk dat je voor je 18de ook al wat dingen voelt waardoor je weet dat je mate in de buurt is?' Vraag ik terwijl ik geïnteresseerd naar de boeken kijk.
'Tuurlijk is dat mogelijk waarom?'
'Nou onder het eten had ik het gevoel dat er iemand speciaal aan tafel zat en was ik erg gespannen.' Zucht ik.
'Dus misschien is het een van de zoons van de Alpha's.' Vervolg ik.
'Dat zou erg goed kunnen. Ik zal wel regelen dat ze onder jouw verjaardag blijven.' Knipoogt mijn moeder en ik grinnik.
'Dat zou wel fijn zijn.'
'Ja maar blijkbaar zijn ze ook nog lang niet klaar met vergaderen dus het komt goed.'
'Thanks.'Holaa!
Hier de personage's van de jongens.Blake
Jayden
Christian
JE LEEST
He is my mate
WerewolfAllison Moon is de dochter van Alpha Richard en Luna Amy. Als haar ouders met andere Alpha's en Luna's moeten vergaderen komt Blake Black ook mee, de wreedste en gemeenste Alpha van 20 ooit. Allison is als de dood voor hem maar laat haar 18de verjaa...