POV Allison
Nadat Blake weg was gegaan naar binnen zijn ik en Kira naar huis gegaan.
'Laten we verstoppertje gaan doen in het donker om je op te vrolijken.' Zegt Kira en ik zucht.
'Oke.' Geef ik uiteindelijk toe.
We doen overal de lampen uit en begin ik me te verstoppen.
Ik ga naar boven en glip een logeerkamer die niet gebruikt word in.Ik ga op een stoeltje naast de kast zitten en kijk recht in het gezicht van een man die aan de andere kant van de kamer zit.
Ik schrik me rot en sta gelijk op.
'W-wat doe je hier en wie ben je?' Vraag ik en ik vervloek mezelf dat ik stotterde.
'Je kent me misschien wel als Demon, de leider van een grote groep vampieren.' Zegt hij grijnzend en staat recht op.'Wat moet je hier.' Vraag ik.
'Ik hoorde dat jij de mate bent van Alpha Black?' Vraagt hij en ik knik.
'Jammer genoeg wel.' Mompel ik.
'Hmmm je wilt dit niet? Dit geeft mijn plan een betere en mooiere wending.' Grijnst hij.
Ik kijk hem vragend aan en hij begint uit te leggen.'Nou eerst wou ik ervoor zorgen dat jij dood was net zoals de mate van Christian, maar als je nou levend tegen hem speelt is het erger voor hem.' Grijnst hij.
'Wacht wat bedoel je met dood net zoals de mate van Christian?'
'Weet je dan niet dat Christian's mate hem had geweigerd e daarna zelfmoord had gepleegd?'
Ik schud mijn hoofd en hij lacht uitbundig.'Maar lieve Allison ga je akkoord met plan B?' Vraagt hij grijnzend waardoor zijn hoektanden tevoorschijn komen.
'Wat denk je zelf? Hij is en blijft mijn mate en hij mag dan wel zo'n slecht persoon zijn, ik ben dat niet.' Zeg ik en waarschijnlijk was dat fout wat ik krijg een stomp naar me gezicht.
Ik houd hem net optijd tegen en gooi het weg met veel kracht waardoor hij achterover valt.
Hij maakt een soepele achterover-koprol en staat dan weer.
Ik laat mijn tanden groeien, mijn klauwen en mijn ogen worden fel blauw.
Ik heb blauw aangezien ik een apart geval ben.
Maar mijn echt wolf heeft vel groene ogen...
Ach ja maakt niet uit!Ik stomp hem in zijn gezicht en snijd een snee in zijn wang met mijn klauw.
Hij lacht en slaat me weer en raakt me met een mes in mijn zij waardoor er een gilletje uit mijn mond ontsnapt.
Ik pak mijn zij vast van de pijn waardoor hij me makkelijk naar de deur kan trappen waar ik doorheen vlieg en tegen de muur vlieg wat ook niet prettig voelt trouwens...Ik val op de grond en hij komt met zachte stappen naar de deur post.
'Je bent een pittige maar nooit goed genoeg voor ons.' Grijnst hij terwijl ik recht op ga zitten en hij nog steeds naar me toe loopt.Ik ben inmiddels al weer terug veranderd en probeer rechtop te staan.
Ik sta nog maar half als hij mijn keel losjes vasthoudt en omhoog trekt.'Weet je? Ik kan drie dingen doen!' Zegt hij.
'Wat.' Spuug ik zowat uit met woede in mijn stem.
'Nou ten eerste geef ik je nog een kans om me te helpen Alpha Blake Black te verslaan en ander ga ik je of vermoorden, of ik bijt je of we gaan een leuke tijd tegemoet, in een kamer en een nacht.' Zegt hij grijnzend wanaar zijn hand over mijn heup glijdt.
Ik krijg slechte rillingen in me en ga met mijn heup helemaal aan de kant.'Dus wat is je keus?'
Ik wil geen van alle...
'Val dood.' Zeg ik en snijd zijn keel open.
Niet goed genoeg en het heelt eng snel.Hij lacht spottend.
'Schat, ik ben niet zomaar een vampier.' Zegt hij.
'Ik kan alleen door een Alpha worden vermoord en aangezien jouw lieve leuke vader en se rest van de Alpha's allemaal op het feest zijn...' zegt hij en pakt mijn keel steviger vast.
'Ik weet niet welke optie Blake het meest gaat raken maar wel welke jou raakt.' Zegt hij met een grijns.
Ik schud met mijn hoofd en ineens valt zijn mond open.Hij adem haperend en zijn greep word losser.
Dan valt hij op de grond en staat Alpha Black achter hem in zijn half wolf vorm.
Ik blijf in een shock staan...No way dat Demon me na die "ene nacht" liet leven...
Alpha Blake Black heeft zojuist mijn leven gered!
JE LEEST
He is my mate
WerewolfAllison Moon is de dochter van Alpha Richard en Luna Amy. Als haar ouders met andere Alpha's en Luna's moeten vergaderen komt Blake Black ook mee, de wreedste en gemeenste Alpha van 20 ooit. Allison is als de dood voor hem maar laat haar 18de verjaa...