POV Allison
Fuck
Fuck
FuckWist je nog dat ik graag wou dat ik mijn mate vond?
Nou ik wou dat ik het terug had genomen!
Dit is wat er gebeurde namelijk:Flashback
We zijn al de hele avond aan het feesten en het is nu al zo'n 23:30.
Ik word langzamer hand het podiumpje op geduwd en er word een prachtige chocolade taart, mhhh, onder mijn neus op de tafel geschoven.
'Mijn kleine meid word 18 jaren oud! Ik ben zo erg trots op je en hou ontzettend veel van je, ik ben blij dat ik jou mijn enigste dochter kan noemen!' Zegt mijn vader en ik zie tranen in zijn ogen glinsteren.
Ik glimlach naar hem en mijn moeder verteld ook wat.
Dan beginnen ze af te tellen en bij nul blaas ik.Ik ruik een heerlijke geur en ik krijg het warm.
Wat is dit?
'Onze mate is in de buurt.' Zegt Ava en ik glimlach automatisch.
Ik kijk rond en als mijn ogen kruizen met die van Alpha Blake Black lijken ze vast te zitten.
Alsof ze in een val hebben gestapt.
Nee laat dit mijn mate niet zijn!'Mate.' Roept Ava en mijn ogen worden groot.
Dit kan niet waar zijn!
Ik kom uit het gestaar door mijn moeder die me een knuffel geeft.
Bij iedereen die komt probeer ik vrolijk te zijn wat bij iedereen lukt behalve voor Kira.
Die ziet meteen dat er iets aan de hand is.
'Wat is er toch? Je ziet eruit alsof je een spook hebt gezien...' Zegt ze.
'Hoe weet je dat?'
'Nou een je bent mijn beste vriendin en twee we hebben een band.' Zegt ze glimlachend.
Ik zucht en ze trekt me mee naar buiten.Einde flashback
'Nou wat is er?' Vraagt ze als ik klaar ben met vloeken in mezelf.
'Je weet toch hoe jij reageerde toen je erachter kwam dat de Beta van Alpha Black jouw mate was?' Vraagt ze en ze knikt.
'Nou surprise surprise, ik heb mijn mate.' Zeg ik.
'Wacht Christian is jouw mate?' Vraagt ze en ik schud langzaam mijn hoofd.Haar ogen worden groot en haar mond valt open.
Ze had een ijsje vast en die laat ze spontaan vallen.
'W-w-w-wat.' Krijgt ze er moeilijk uit.Hoewel dit er erg grappig uit ziet ben ik niet echt in de stemming om te lachen.
'Ja en nu?'
'Je miet hem een kans geven zoals ik bij Jayden deed.' Zegt Kira.
'Kira, Jayden is Blake niet, ten eerste weet ik niet eens als hij mij niet gaat afwijzen en ten tweede is hij wreed, gemeen genadeloos, hij vermoord voor de lol, ik wou graag een zorgzame lieve mate.' Roep ik gefrustreerd.
'Misschien is hij dat als mate wel en hallo? Wie wilt jou nou niet als mate?! Je bent het leukste en knapste meisje die ik ken, zelfs ik zou niet klagen als ik jouw mate was.' Zegt ze het laatste grinnikend waardoor ik ook moet lachen.
'Dankje je bent echt de beste.' Zeg ik en geef haar een knuffel.
Ik zie nu Blake met Jayden en Christian bij de deur staan praten en zijn ogen staan op mij gericht.Ik wil naar beneden kijken maar het lukt me niet.
JE LEEST
He is my mate
WerewolfAllison Moon is de dochter van Alpha Richard en Luna Amy. Als haar ouders met andere Alpha's en Luna's moeten vergaderen komt Blake Black ook mee, de wreedste en gemeenste Alpha van 20 ooit. Allison is als de dood voor hem maar laat haar 18de verjaa...