-8-

1.6K 147 29
                                    

"Geldik." Başımı eğebildiğim yerden kaldırıp ağrıyan boynumu tuttum. Koltuğun sonuna kadar eğilen bedenim dikleşirken arabanın tavanı tam dik oturmama izin vermiyordu.

Yirmi dakikadır gelmeye çalıştığımız eve başımı eğerek baktım. 

"Burası mı?" Kocaman iki katlı bir evdi. Dudağımı aşağı doğru bükerken annem onaylayıcı bir ses çıkarmıştı. Alper'i şimdiden sevmeye başlamıştım.

İpleri bıraktığımda kendiliğinden otomatik açılan kapılardan birinden inip üzerimi düzelttim. Kırmızı kazağım eğilmekten sırtıma kadar çıkmıştı. Pantolon belimden düşmek üzereydi. Parmaklarımı saçıma geçirip arkaya doğru şekil vermeye çalıştım.

"Tamam Alper seni beğenir merak etme." Alayla dolu sesine gözlerimi devirdim. İki katlı eve doğru yürümeye başladım. Kapının önüne geldiğimde demir kapıdan içeriyi görebiliyordum.

Annem boyuna uygun olan zile parmağını bastığında çıkan ördek sesine gözlerimi hayretle açtım. Yavaşça anneme bakarken Alper'in nasıl biri olduğunu şimdiden merak etmiştim.

"Hoş geldiniz." Önden bayanlar arkadan ben yürümeye başladık. Kapının önünde incecik zarif bir kadın bizi karşılıyordu. Arkasında kısa saçlı biri vardı.

"Hoş bulduk canım, bak sana kimi getirdim."

"Sonunda geldin demek. Hoş geldin." Kısa sarılma faslından sonra elini koluma geçirdi. Arkasından çıkan kısa saçlı bebek yüzlü çocuğa baktım. Gözleri yemyeşildi.

"Alper bu mu?" Eğer Alper buysa gerçekten aşık olmuştum. 

Kafama inen ufak bir elle başım öne giderken yanımdaki kadın kahkaha atmaya başladı.

"Salak mısın o Alper'in kız kardeşi."

"Bak Alper burada." Kafamı kaldırıp soldan gelen iri ayaklara baktım. Bakışlarım yukarı gittikçe gördüğüm alan genişliyordu. Elinde dört sandviçle yanımıza yaklaşan çocuk yaklaştıkça kadrajımın dışına taşmaya başladı. Her adım attığımda taş zeminde tok bir ses çıkıyordu. 

Yanıma kadar gelip sandviçleri tek eline sıkıştırdı. Elini bana doğru uzattınca ketçap bulaşan eline sıkıntıyla baktım. Annem dirseğiyle montumu delerken elimi uzatıp ketçabın avucumuzun içinde kaybolmasına izin vermiştim. Şu an öyle duygular yaşıyorum ki anlatamam.

"Hoş geldin." Sesin kimden çıktığını anlamak için etrafıma bakındım. O ses Alper'den çıkmıştı. Kocaman bedenden ilk okul çocuğu kadar ince bir ses çıkmıştı. Başımı hafifçe sallayıp derin bir iç çektim.

"Çok hoş buldum."

Kapıdaki ördeğin sırrı hala içimde dururken Alper'e öncelik verdim. 


#

ÇATTIK BELAYA - textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin