ruyamiy: Öldün mü?
cattikbelaya: Evet
cattikbelaya: Bir dakika ya sen benim olduğumu nerden biliyordun yeni fark ettim bu detayı
ruyamiy: Çok acemisin bu konuda
ruyamiy: Karşında profesyonel bir anonim var
cattikbelaya: Ne şüphe
ruyamiy: Neredesin?
cattikbelaya: Alemlerde
ruyamiy: Gördüm.
ruyamiy çevrimdışı.
Gör tabii. Gör ki sen de anla. Neyi anlasın? İyice salak olmaya başlamıştım. Önümdeki bardağı alıp kafama diktim. Etrafım kız kaynıyordu, zaten istediğim de bu değil miydi? Takılmana bak Joe senin hayatın bu.
"Hoş geldin Rüya."
"Hoş buldum Ozan."
Garson önüme yeni bir bardak bırakınca babamın verdiği paraya güvenip kafama diktim. "Öleceksin oğlum yavaş içsene." "Alışıktır o." Kızıl kafa beni on yıldır tanıyormuş gibi konuşuyordu. Ama hoşuma da gitmiyor değil. Garson Rüya'ya yaklaşıp ne içeceğini sorunca gözlerim kısa bir süre ona kaydı. Yeşil bir elbise giymişti. Duyamayacağımız şekilde fısıldayıp gözlerini bana çevirdi. "Abi başka bir şey ister misin?" Kaşlarımı kaldırıp cebimdeki parayı masaya bıraktım. "Nereye çocuklar gelir şimdi." "Sıkıldım gidiyorum."
Kendimi kapıdan dışarı atınca arkamda duyduğum topuklu ayakkabı sesiyle adımlarımı yavaşlattım. "Derdin ne?" "Ne olabilir? Sıkıldım gidiyorum." "Bu sabaha kadar bakışlarınla yiyordun şimdi kaçıyorsun." "Hadi ya neden acaba?" Kafam hafif güzel olmuştu. Ellerini tutup kaldırdım. "Yüzüklerin nerede? Hani nişanlın da yanında yok. Evlenmeye çok meraklıydın oysa başımın kemiğini yedin evleneceğim seninle diye." Birden gülmeye başladı. "Komik mi?" "Başının kemiğini yedim demek." Kaşlarımı çatıp hala gülen yüzüne baktım. "Yanlış mı söyledim." "Biraz öyle oldu." Gülünce daha bir güzel oluyormuş.
"Rüya."
"Hikmet."
"Yeter ama bu sahne ikinci kere bana çok." Hikmet denen it arabasının kapısını açınca içinden Osman çıktı. Adam istenmeyen tüy gibi her yerden çıkıyordu. Rüya abisini görünce bir adım geriye gitti. "Arabaya bin Rüya." "Arkadaşlarımla eğleneceğimi söylemiştim." Ceketini yana kaydırınca parlayan metali gördük. Rüya hiçbir şey demeden arabaya doğru ilerledi. Kolundan tutup durdurdum, "Senin kardeşin beni öptü." "Ne!" Rüya yanımda cırlayınca yaptığım salaklığı anladım.
Ama kafam nasıl güzel.
#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇATTIK BELAYA - texting
Humor"Bela bizim göbek adımız." ** Şizofren: Beni nikah masasında bıraktığın günden beri belayım. Şizofren: Evleneceksin benimle.