פרק 10 : אכזבה חלק א'

15 1 0
                                    

צלצול ועוד צלצול צועקים לאזני מבקשים שאענה בעוד שאני מסרבת, עוד הודעה מתמלאה לה במשיבון הדחוס ועוד קול ששבר לי את הלב.
אני רק מתחננת שזה יעצור וסוף סוף יעזוב אותי לנפשי.
לקחתי את האומץ בעודי מכריחה את עיניי האדומות להפסיק לבכות.
"היי" עניתי בניסיון כושל להשמע רגיל.
"היי אנה בבקשה את חייבת לתת לי להסביר באמת " אמר עייף ונואש.
"אני מצטערת אבל זה היה אמור להיגמר לפני שזה התחיל....." קולי היה שבור ודמעה בוגדנית ירדה מעיניי.
"מה? לא אנה אני יודע שאת עצבנית , זה לא חייב להיגמר ככה בבקשה" אמר בהתחננות ובקול המום.
"ביי דניאל שהיו לך חיים יפים..." אמרתי במהירות וניתקתי.
כל הדמעות התייבשו.
הבנתי מאותו רגע שהוא לא היה בשבילי, ואני לא בשבילו.
איך אני יודעת? מסיבה אחת.
מעולם לא התאהבתי בדניאל רק חיבבתי אותו אם זה היה נמשך הייתי יכולה אבל עדיין חתכתי בזמן.
תודה דניאל שהענקת לי את נשיקתי הראשונה, התשוקה הראשונה והכי חשוב כאב לב ראשוני.
שבוע לפני-
"בייבי תרדי יש לי מתנה" דניאל צעק לי מלמטה. "דן-דן אני שנייה מסיימת ויורדת" צעקתי לו בחזרה.
סגרתי את המחשב במהירות וירדתי למטה יחפה.
"כן דון מה יש?" שאלתי מרוגשת.
"קודם כל זה" אמר ונישק אותי ברכות, "תסגרי עיניים בייב ולא לפתוח עד שאגיד לך" סגרתי וחיכיתי לדבר כלשהו ועל פניי הרגשתי לשון רטובה . " תפתחי יום חודשיים שמח בייב" קרא בהפתעה. או אני לא מאמינה הוא קנה לי פאקינג גור כלבים. דמעות של אושר עלו על פני המופתעות. הלכתי לדניאל ונישקתי אותו בחוזקה, והתחבקנו. "תודה דניאל לא היית חייב" אמרתי בהתרגשות. "הכל בשבילך בו וחוץ מזה ידעתי תמיד שאת רוצה לאמץ אז הלכתי לדוד שלי והשגתי את הטוב ביותר והוא מחוסן והכל אז" חחחח איזה חבר מהמם הוא.
"איך תקראי לה בייב?" שאל בהתרגשות.
"לו-אן" אמרתי תמיד רציתי שם כזה.
איך עברו להם חודשים מדהימות מרגישה שרק אתמול עברנו את הריב הראשון שלנו והשלמנו יומיים אחרי היינו כל רגישים שזה קרה ולא נותר לנו אלא לחכות עד שמישהו ישים לנו את הגאווה בצד, בסוף מאיה התערבה ושמה אותנו אחד מול השני ואיימה עלינו שנדבר עד שהשלמנו חחחח זה היה מפחיד בקטע אחר. אבל עכשיו אני מבינה מה זה להרגיש אומנם אני מרגישה הרבה זמן משהו מוזר לדניאל אני חושבת שאני מבולבלת הרבה זמן.....
איזה שטויות סתמיות ברור שאני אוהבת אותו נכון?
כעבור שישה ימים-
"בלונים יש?" שאלתי בקול נלהב.
"צ'ק" ענתה מאיה.
"עוגה יש?" שאלתי בנוסף.
"צ'ק" ענתה רצינית.
וכך עד שסידרנו הכל, "אן אל תלחצי הכל טוב הוא בטוח יאהב" מאיה ענתה בטוחה וחייכתי אליה רגועה.
התכנית היא כזאת;
אני הולכת היום לחגוג עם דני שלי לכבוד החודשיים ולכבוד היומולדת שלו במסעדה ובזמן שנלך אשאיר את לו-אן אצל ההורים שלו שתכננו איתם שינסו שישאיר בבית בזמן שכולם באים לשלי ומשם אני אצא ויבקש ממנו לחכות לי ומשם כבר זה ילך.
"אוקיי מוכנים יאללה להתארגן" צעקתי.
כל הבית עמד על הרגלים העוגה שאני ומאיה הכנו לו וכל הבלונים וילדים החלו להגיע במהירות.
התארגנתי ולבשתי את השמלה (למעלה) והתאפרתי קצת ושמעתי עקב קטן.
שיחה נכנסת מדון שלי
"בייב את מוכנה?"
"כן בייב שלוש דקות אצלך"
"אוקיי"
ניתוק שיחה.
התקדמתי לבית שלו ופתחתי את הדלת "בייבי מזל טוב לא ראיתי אותך כל היום" צעקתי בזמן שחיבקתי אותו. "אך איזה יפה את" חיבק אותי בחזרה ונישק אותי יבשה ונדבק לו טיפה גלוס על שפתיו. "יאללה הולכים?" שאל אותי שמח. "כן, רק בייב נזכרתי שאני צריכה לקחת מפתחות","סבבה , אני פה" הסתכל אלי כזה חמוד אויי.
"אבל דון, חשוך אצלי קצת אז רק תהיה בכניסה אוקיי" אמרתי מבקשת. "תגידי איך אפשר לסרב לך איך?" חטף לי נשיקה יבשה בשנית בשפתיי. נכנסנו וכמתוכנן קונפטי וכולם צעקו הפתעה.,מזל טוב . הוא התרגש וחייך כולם קפצו עליו וחיבקו אותו חזק בעוד שאני חייכתי שפרצופו המופתע לא ירד. "מה? את עשית את זה בשבילי?" שאל אותי והנהנתי בהתלהבות. "את יכולה להיות יותר מושלמת?" שאל ונישק אותי לפני כולם בחוזקה. כמה צרחו וכמה שרקו ושהתנתקנו הסומק עלה בלחיי והתחילו את המוזיקה והריקודים. כבר עברו להם כמה שעות וחצי מהילדים כבר שיכורים ונהנים להם ברחבת הבית כמובן שנעלתי את כל הדלתות למקרה ויקרו דברים מגעילים. דניאל ואני רקדנו ולחשתי לו באוזן שאני צמאה הוא הנהן בהסכמה והלכתי למטבח. שתיתי לי מים ונרגעתי לי בעוד המוזיקה החזקה דופקת בביתי. נכנסתי לסלון בחזרה וראיתי מישהי עם דניאל מישהי לא מוכרת כי לא הזמנתי אותה. היא לחשה לו באוזן משהו ודניאל הסתכל עלייה מחוייך בלי סיבה. הוא שיכור כבר ידעתי זאת ולכן באתי אליו ובשנייה שבאתי ללכת שפתיה הוצמדו לשלו באגרסיביות בעוד שדניאל מחזיר לה לא פחות יותר כולם גמורים ולא ראו זאת אבל אני כן. רצתי לחדר ודניאל קלט אותי ובא אחרי. דמעות עלו לעיני ללא הפסקה . הגעתי לחדר ונעלתי אותו והתייפכתי על המיטה. דניאל שבר אותי והתמונה שלו בפה שלה הרג אותי לא פחות.........

take me Close To GodWhere stories live. Discover now