1. Felkészülni, vigyázz, SÜSS!!!

188 12 4
                                    

Azazel POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azazel POV

Még mindig nehezemre esik elhinni, hogy ezek az idióták tényleg megcsinálták azt az ostoba tervet. Azt hittem, hogy hamar le fognak róla mondani. Nem hittem, hogy eljutunk addig, hogy a féltékenység London melletti házának konyhájában fogok sütit sütni, arra várva, hogy mikor jön vissza a lakás tulaja.

- Kész a macarom! - Lépek be a szobába, ahol a bűnök és Lucifer éppen kártyázik. Testvérem azonnal felpattan és kikapja a kezemből a tálat, majd helyet foglal, mire mögé lépek és fejbe vágom.

- Ezt most miért? - Ejti vissza a többi süti közé az édességet, amit ki vett. Morcosan nézek rá, majd megrázom a fejemet.

- Tedd szépen középre! Nem csak neked csináltam! - Szidom le.

- Úgy van, ahogy mondja! Adjál nekem is! - Nyúl a tálba a kapzsiság, majd visszaül a helyére és elkezdi majszolni a sütit.

- Mégse tetszik ez az ötlet. - Morogja a barátom, én viszont csak kuncogok egyet és leülök egy szabad helyre. Ő is egy volt a kezdeményezők közül. Csak természetes, hogy megissza annak a levét, amit főzött. Bár tisztában vagyok vele, hogy csak azt kifogásolja, hogy osztoznia kell. Abban sose volt igazán jó.

- Ki áll nyerésre? - Nézek végig a játékosokon.

- Meglepő módon Lucifer! Avaritia és Superbia szorosan mögötte. Utána meg Ira, Gula és Rafael, fej-fej mellett! - Mosolyog rám a lustaság, amire bólintok.

- Te kiestél? - Nézek a lányra, aki megrázza a fejét, majd felém tartja a lapjait.

- Még benn vagyok, de ezzel tuti vesztek. - Szomorodik el, én azonban szélesen elvigyorodok, majd hátra dőlök a fotelben.

- Megnyerjem neked? - Kérdezem, mire Lucifer megint felpattan.

- Szó sem lehet róla! Nem szállsz be! Éppen nyerésre állok! Nem fogod elrontani! - Néz rám szikrázó szemekkel, ám mielőtt válaszolni tudnék neki, megjelenik az ajtóban a féltékenység bűne. Kezében egy borítékot tart és izgatottan rohan felénk.

- Megjött! Megjött! - Csicsergi boldogan.

- Mi? - Fordulok felé, mire szó szerint az arcomba nyomja a levelet.

- A válasz! Bontsd ki! Tudni akarom bejutottál-e! - Parancsol rám, én pedig engedelmeskedem, de csak mert körülöttem mindenki úgy bámul, mintha a megváltást várnák. Ezt a hangulatot pedig nem nagyon bírom elviselni. Nem vagyok én Jézus!

- Tisztelt Azazel Wingard! - Kezdem el olvasni, mire a bujaság félbeszakít.

- Hogy lettél te Wingard? - Pislog rám, mire Lucifer pufogni kezd.

- Hát az úgy volt, hogy Lucifer akart nekem nevet adni. - Kezdem el magyarázni. - Viszont kikötöttem, hogy bármit választhat, amíg az nem Dark vagy Black.

Pokoli Sütimester - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now