έξι • Έλβιν

167 31 17
                                    

«Καλώς ήρθες! Σε περίμενα και ανυπομονούσα τόσο πολύ να έρθεις!»
Με καλωσορίζει χαμογελαστή η ξαδέρφη της Κάθριν απλώνοντας τα λεπτά της χέρια για να με αγκαλιάσει.

Φαινόταν αρκετά χαρούμενη με τη παρουσία μου κάτι που μου έφτιαχνε αρκετά την διάθεση.

Ανταποκρίνομαι στην αγκαλιά της ενώ αφήνω τη μαύρη μου βαλίτσα λίγο πιο δίπλα μας.
Είχα μείνει άναυδη με την ομορφιά του σπιτιού όπου βρισκόταν ακριβώς πίσω από τη πλάτη της. Δεν είχα ξανά δει τόσο υπέροχο και μεγάλο σπίτι. Ένα σπίτι που ποτέ μου δεν έχω φανταστεί ότι θα αποκτήσω.

«Καλώς σας βρήκα.» της λέω κοντά στο αυτί της ενώ συνέχιζα να παρατηρώ με ενθουσιασμό το σπίτι πάνω από τον ώμο της.

«Εσύ θα έπρεπε να είσαι μοντέλο!» Με κοιτάζει από τη κορυφή έως τα νύχια ενθουσιασμένη.

Καθαρίζω τα περιττά δάκρυα από τα κόκκινα μάγουλα μου και της χαμογελάω.
«Ξέρω ότι θα είναι πολύ δύσκολο για εσένα...» ακουμπάει τις παλάμες της πάνω στις δικές μου.
«Σου υπόσχομαι όμως ότι θα έχεις ότι χρειαστείς!» χαμογελάει και παρατηρώ τα κόκκινα χείλη της.

«Λοιπόν μη χάνουμε άλλο χρόνο, πάμε να σε ξεναγήσω!» ανακοινώνει με ενθουσιασμό ισιώνοντας το λευκό με μπορντό λουλούδια φόρεμα της.

Το ντύσιμο της φαινόταν αρκετά αριστοκρατικό. Παρατηρούσα τα δάχτυλα της, όπου στο αριστερό της χέρι είχε ένα κομψό δαχτυλίδι με ένα διαμαντένιο, απαλό ροζ λουλούδι.

Οι υπέροχες μυρωδιές του φαγητού που ετοίμαζε ήταν τόσο έντονες που μου "τρύπαγαν" τη μύτη. Μύριζε όλο το σπίτι κοτόπουλο και λαχανικά ψημένα στο φούρνο. Αυτή η μυρωδιά με έκανε να νιώθω σαν είμαι στο σπίτι μου. Μου θύμιζε τη Κάθριν να μαγειρεύει πεντανόστιμα φαγητά με παρόμοιες μυρωδιές.

«Εδώ είναι η κουζίνα. Εδώ που δημιουργώ θα έλεγε κανείς.» Τεντώνει το χέρι της και μου δείχνει μια ασπρόμαυρη κουζίνα με όλα τα απαραίτητα.

«Ουάου!» ψιθυρίζω εκσταστιασμένη με την κομψότητα του σπιτιού.

Ακριβώς στην αριστερή μεριά της κουζίνας υπήρχε μια μεγάλη τραπεζαρία με ασπρόμαυρα χρώματα. Απέναντι υπήρχε ένα σύνολο με καναπέδες και πολυθρόνες στημένα μπροστά σε μια τεράστια τηλεόραση. Γενικά οι κύριες αποχρώσεις του σπιτιού ήταν του άσπρου, μαύρου και του ασημένιου. Πάνω στους τοίχους είναι καρφωμένες διάφορες κορνίζες με οικογένειες να χαμογελούν στον φακό.
Είναι τόσο υπέροχο διακοσμημένο όλο το σπίτι και αρκετά τεράστιο που ένιωθα ότι θα χαθώ εδώ μέσα.

The Wrong ChoiceWo Geschichten leben. Entdecke jetzt