«Τι διάολο κάνεις εκεί πέρα;»
Γυρνάω απότομα το σώμα μου ταραγμένη. Παρατηρώ έναν νεαρό με μαύρα ρούχα να με κοιτάζει εντελώς περίεργος.«Απλά...» γυρνάω ξανά προς τη μπαλκονόπορτα και κοιτάζω έξω στιγμιαία.
«Απλά κοιτούσα έξω.» επιστρέφω το βλέμμα μου προς το μέρος του.
«Υπάρχει κάτι ενδιαφέρον;» Στενεύει τα φρύδια του και βγάζει το δερμάτινο μπουφάν του ακουμπώντας το με θόρυβο στο τραπέζι, δίπλα από τη μαύρη μου ζακέτα.
«Δεν...» με πλησιάζει με αργά βήματα.
«Όχι.» απαντάω αμήχανα.Ρίχνει μια ματιά έξω με ένα αυστηρό βλέμμα ενώ το σώμα του ήταν λίγα εκατοστά μακριά από το δικό μου.
«Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ;» με κοιτάζει από την κορυφή έως τα νύχια στενεύοντας ξανά τα φρύδια του.
Τον κοιτάζω στα μάτια φοβισμένη. «Είμαι με μια φίλη...»
«Ποια φίλη;» πλησιάζει περισσότερο ενώ ταυτόχρονα κάνω ένα βήμα πίσω τρομαγμένη με τη στάση του.
«Έλιοτ γύρισες;» φωνάζει με γεμάτο ενθουσιασμό η Φελίσια πίσω του.
Συνεχίζει να έχει καρφωμένο το αυστηρό του βλέμμα πάνω μου αγνοώντας την εμφάνιση της Φελίσιας. Έχει ένα τόσο οργισμένο βλέμμα για κάποιον ανεξήγητο λόγο, τον οποίο προσπαθούσα να καταλάβω.
«Συστηθήκατε;» ρίχνω το βλέμμα μου στην Φελίσια πίσω του, η οποία μας κοίταζε με απορία.
«Έλβιν...» λέω και τον κοιτάζω στα μάτια.
«Ναι.» απομακρύνεται και κάθεται στον καναπέ. Συνεχίζω να τον κοιτάζω περίεργη, ακίνητη.
«Η Κάθριν;»
«Έχει μια δουλειά στο μπάνιο.» αλλάζει το βλέμμα της.
Πλησιάζω τον απέναντι καναπέ και κάθομαι εκεί αθόρυβη.
«Σίγουρα δεν θες κάτι να φας γλυκιά μου;» Κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά.«Πώς σε είπαμε;» με ρωτάει ο Έλιοτ κοιτώντας με χαλαρός.
«Έλβιν.» απαντάω αποφεύγοντας το βλέμμα του. Ακούω τον αναστεναγμό του καθώς άλλαζε την στάση του σώματος του.
ESTÁS LEYENDO
The Wrong Choice
Romance•𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 •𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 •𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 «Κοίταξε με στα μάτια. Πες μου ψέματα. Κοίτα να είναι πειστικά και ύστερα φύγε βιαστικά. Το μόνο που ξέρεις να κάνεις καλά.» -SikOne Brando Μια ιστορία αγάπης και πόνου. Όταν το πάθος νικάει τη λογική. Ό...