Амьдралдаа нэг ч алдаа гаргаж байгаагүй хүн шинэ зүйл туршиж үзээгүй байдаг. Миний амьдрал гэнэтийн зүйлээр дүүрэн байсан. Гэвч тэр бүхэн болоод өнгөрсөн. Одол бол алдсан хугацаагаа нөхөхийн тулд ахин алдаа гаргахгүйг л хичээж байна.
~~~~~~~~
Өвлийн эхэн сар болж байгаа хэрнэ гадаа их дулаахан байх аж. Жонсүн маань одоо нэгдүгээр ангид орно. Харин Жонгүүг ажлын томилолт гээд яваад өгчихсөн. Хоёр сар болж байгаад нэг сараар хятад руу явдаг болсон. Ойрд бүр эргэлзээд байна. Үнэн ажлын томилолт гэж байнуу? худлаа яриад яваад байнуу? ойлгохгүй юм.
Жонгүүгийн талаас:
Хөөе Х.А.Н Э.Р.И.М надтай ганц үг дугараач дээ. Ингээд байхаар чинь хэцүү байна.
Эрим: юу дугарах ёстой юм. Юу сонсмоор байна.
Би: Чиний хэлснээр л хийж байна. Эхнэрээ хуурсан байтал ингээд нүүр буруулж байгаамуу?
Эрим: Хэн хуур гэсэн юм. Чи өөрөө ухамсартай хүн юм бол............ хэмээн уурлан хашхичхад
Жонгүүг: Би юуг буруу хийсэн юм бэ? Надад хэлээдхэчдэ новш гэж ~хана цохиж уурлан хэлхэд~
Эрим: Жонгүүг тайвшир гэж хэлэн хойноос тэврээд "чамайг зөвхөн минийх байгаасай гэж хүсэж байна. Чи гарандах бөгжөө хэзээ ч тайлдаггүй. Хэтэвчинд байгаа эхнэр хүүхэд хоёрынхоо зургийг үргэлж хардаг. Тэр чинь надад талагдахгүй байна. "
Жонгүүг: эргэж харан Эримийг тэврээд. "ойлголоо. Гэхдээ надад хугацаа өгчих"
Хэмээн хэлхэд Эрим гайхан харснаа дахиад л уурлах гээд нүд нь бүлтийгээд "хэр их" гэхэд нь ганц л сар. Харин чи залгахгүй зурвас бичихгүй байвал ганц сарын дотор үүрд чинийх болно. Чи тэвчиж чадхуу?"Энэ надад хэцүү байсан ч үүрд өөрийнхөө хажууд байлгахын тулд би тэвчих хэрэгтэй байх.
Сүёны талаас:
Жонсүн миний хүү битгий уйлиа аав нь удахгүй ирчихнээ.
Жонсүн: Тэгвэл яг одоо залга. Би ярья.Залгасан ч Жонгүүг утсаа авахгүй байхад яах билэдэ. Юнги рүү залгаж жоохон ч болов Жонсүнийг аргалаад өг гэж гуйхад удахгүй ирнэ гэж хэлээд цаг гаран боллоо. Бодвол Юүри дургүй байгаан байлгүүдээ.
Жонсүн уйлсаар л.........
Дуртай амттанг нь авж өгсөн ч шидээд зөвхөн аавыгаа л нэхээд болохгүй юм. Жонсүг загинаж үзлээ ганц хоёр цохилоо яагаад ч зүгээр болохгүй гонгиноод байхаар нь
"Жонсүн дуугүй болохгүй бол чамайн орхиод явлаа. Ахиж ирэхгүй" гээд ширүүхэн хэлчихсэн чинь овоо тайвшраад унтах нь тэр.Жонсүн орилж уйлж гэрээ байдгаар нь нураасан тул түүнийг нь цэвэрлэхэр энэ тэрүүгээрхийг янзлан зогсход хонх дуугарлаа. Юнги одоо ирж байгаа юм байхдаа хэмээн бодон сандарсандаа гараа халааданда арчаад хаалгыг нээтэл Тэхён зогсож байх аж.
YOU ARE READING
Дууссан 2 || jjk
AçãoАмьдралдаа нэг ч алдаа гаргаж байгаагүй хүн шинэ зүйл туршиж үзээгүй байдаг. Миний амьдрал гэнэтийн зүйлээр дүүрэн байсан. Гэвч тэр бүхэг болоод өнгөрсөн. Одол бол алдсан хугацаагаа нөхөхийн тулд ахин алдаа гаргахгүйг л хичээж байна.