✖🔞[part 7]🔞✖

142 13 2
                                    

Ахх амьдрал дэндүү амархан юм. Хэн нэгнийг ийм хурдан аргандаа оруулна гэж бодоогүй шүү. Ингэж тоглох сонирхолтой юм аа.

Би өрөөнөөсөө гараад Жиминийг дуудлаа. Тэр ч Жонгүгтэй ярьхаа болиод миний хажууд ирж зогсоод

Жимин: одоо яах билээ

Би: би чамд хангалттай их мөнгө өгсөн тийм болхоор өөр хүнд илүү зүйл яриад хэрэггүй шүү

Жимин: мэдэж байгаа

Зоорь руу яв тэнд Эрим байгаа хүссэнээ хий угаасаа чамайг луйвардсан биздээ. Одоо хариугаа ав.
Таван минутын дараа Жонгүүгийг дагуулаад очно тэгэхээр эхлээрэй. Жонгүүгийг би зохицуулна.

Жимин: хөгжилтэй юм болох нь дээ.

Миний бодсон зүйлийг Жимин бид хоёроос өөр хэн ч мэдэхгүй. Тэхён ч хүртэл. Жиминийг гэрээс гархад Жонгүүг над руу харж байснаа урд ирж зогсоод

Жонгүүг: юу хийх гээд байгаа юм. Эрим хаана байна.

Би: Харин л дээ.......................үхчихсэн байж ч магадгүй.

Жонгүүг: *гүнзгий амьсгаа аваад* Эримаа гуйя чи ийм хүн биш биздээ би мэдэж байгаа хүүхдээ а................

Би шууд л Жонгүүгийг алгадаж орхив. Зүгээр л уур маш их хүрсэн. Надад хүндээр тусдаг тэр үгийг зүгээр л хэлчихсэн. Эримийг яагаад тэгтэл нь хайрлаад байгааг ойлгохгүй юм. Гомдож байна.

Би: Чиний амнаас гарах үг биш юмсан. Жонсаныг минь бузар амаараа битгий хэлээд бай.

Хойноос тэврэх дулаан элч намайг бага ч гэсэн тайвшруулж басхүү хажуугаар нь Жонгүүг гуниг тээн харж байсан юм. Энэ бүгд надад хэцүү байна. Миний дотор ямар их уй гашуу хуралдаж байгааг хэн ч мэдэхгүй. Өнөөдөр миний сүүлчийн хүсэл биелэх болно. Тэгээд Жонгүүгийг ч тэр Тэхёныг ч тэр ахиж харахгүй байх нь харамсалтай.

Тэхён гараа суллаад өөррүүгээ харуулаад: за доошоо бууя гээд гарнаас хөтөлсөөр зойрь руу явхад ард Жонгүүг дагасаар.

Зоорийн хаалга нээхэд Жимин Эримийн урд зогссон хэвээр. Хамгийн сүүлд Жонгүүг хаалга хаагаад төмөр торний урд ирхэд Жимин болоод Тэхён бид гурав холдход Жонгүүг шууд л хашаанаас зуурсаар: Сүён чи юу сэдээд байгаа юм бэ? Яг одоо Эримийг суллаадах гэж орилж байлаа.

Намайг толгой дохиход Жимин өмдөө тайлсаар Эримийн урд очиход
Эрим: Жонгүүг намайг авраачдээ би айж байна бас даарч байна. Наад араатангаа болиулаадхаачдээ гуйя гэсээр уйлж байхад Жимин Эримийг алгадаад амыг нь даавуугаар уяаад биеийн хэсэг бүрийг оролдож байлаа.

Дууссан 2 || jjk Where stories live. Discover now