Тэхёны талаас:
Утсаа таслаад нулимсаа арчаад тэндээ зогсож байтал толгой эргээд өөрийн мэдэлгүй газар уначихлаа.
Энэ үед:
Х/г: 4036 сэрээрэй. Ким Тэхён
Сэрэхгүй байсан тул түргэн дуудаад саяын ярьсан дугаар руу залгав.
Сүён: байн уу?
Х/г: сайн байна уу? .................хорих ангиас ярьж байна. Хоригдол Ким Тэхён ухаан алдсан хэрвээ гэр бүлийнх нь хүн бол "............" эмнэлэг дээр ирээрэй гээд таслав.
Хорих ангийн эмч нар тусгай хоригдлын эмнэлэгт аваачин биеийн байдлыг үзхэд нилээн тааруу байлаа. Хэл нь ногоорч нүд нь хонхойн уруул нь хатаж анх байсан жингээсээ 20кг багассан аж. Шоронд ороод хийж байгаагүй ажлаа хийн өдөр бүр дарамтан доор байсаар Тэхён гүн ядаргаанд орж элэг нь муудсан байв.
Түүнд хурдан хагалгаа хийхээр эмч нар бэлдэж байх хойгуур Тэхён багахан ухаан орход эмч: Ким Тэхён танд ямар зовиур байна хэлж чадах уу?Тэхён: сүён, сүён гэж омголдсон уруултай арай ядан хэлээд буцан ухаан алдлаа.
Сүёны талаас:
Би: Жонгүг чи яаж надад худал хэлж чадаж байнаа. Ингэчихээд эхнээс нь гэнээ. Чи бүгдийг мэдэж байж. Чамд итгэх итгэл алга гэсээр хувцасаа өмсөөд Жонгүгтай хамт машинд нь суун Тэхёны байх эмнэлэг рүү хөдөлцгөөв.
Тэд замдаа юу ч дугарсангүй. Гагцхүү Жонгүг л Сүёныг ахин алдах вий гэсэн айдастай байн байн сүён руу харж өөртөө гэмшин явна.
Явсаар маш өндөр хашаатай хоёр давхар урт цагаан эмнэлгийн үүдэнд ирхэд Сүён нулимсаа нэг арчаад машинаас буун эмнэлгийн хаалгаар ороод шууд л "ТЭХЁН" гэж орилох аж.
Хагалгааны тасагт очин орох гэсэн боловч боломжгүй байлаа. Одоо тэрнийг тайтгаруулах ганц зүйл Жонгүг тул Жонгүгийг тэврэн цээжинд нь цурхиран уйлна.
Би: жонгүг.................чи зүгээр л хэлж болох байсан.
Жонгүг: уучлаарай. Миний буруу үнэхээр уучлаарай. Би чамайг ахиж алдхыг хүсээгүй.
Би: гэхдээ би Тэхёныг алдахыг хүсээгүй Жонгүг.
Жонгүг: тийм байхнээ. Намайг үзэн ядаж болноо гэхдээ эхлээд тэхён сэргэг тэрний дараа би чиний хүссэнг хийе. Алга бол гэвэл хэзээ харагдахгүй явж чадна.
Би: гуйя..............надад хэцүү байна. Чи бас битгий ингэ. Уур хүрч байгаа ч би ч бас чамайг алдахыг хүсэхгүй байна Жонгүг.
YOU ARE READING
Дууссан 2 || jjk
AçãoАмьдралдаа нэг ч алдаа гаргаж байгаагүй хүн шинэ зүйл туршиж үзээгүй байдаг. Миний амьдрал гэнэтийн зүйлээр дүүрэн байсан. Гэвч тэр бүхэг болоод өнгөрсөн. Одол бол алдсан хугацаагаа нөхөхийн тулд ахин алдаа гаргахгүйг л хичээж байна.