|<<Part 2>>|

165 13 4
                                    

NICOLE'S POV
Και πως θα ήταν αυτό το πρόσωπο; χμμ... Και ναι επρόκειτο να σας περιγράψω εμένα. Δεν είμαι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά δεν βαριέσαι; Λοιπόν έχω κάστανα ματιά τα οποία έχουν αρκετά μεγάλο μέγεθος, μαύρα ίσια  μαλλιά, αρκετά χλωμό δέρμα και λίγο πιο σαρκώδη χείλη από το κανονικό. Το στυλάκι μου νομίζω πως θα το έχετε καταλάβει. Μαύρο γαμάτο σκουφί, ελάχιστο make up και ρούχα τα οποία συνήθως έχουν αποχρώσεις του λαδί και του μαύρου. Λατρεύω αυτά τα δύο χρώματα! Επίσης μια <<εμμονή>> μου που δεν σας έχω πει ακόμα είναι η σοκολάτα. Oh yeah! Απλά την λατρεύω! Σχεδόν κάθε μέρα θα με δεις ή να τρώω σοκολάτες ή να είμαι με ένα ποτήρι ζέστης σοκολάτας στο χέρι, φυσικά από το αγαπημένο μου μαγαζί Mone λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου. Αυτό το μαγαζί... αχχ! Είναι τόσο υπέροχο! Καταρχάς μέσα έχει ανερριχώμενα φυτά, χαμηλό φωτισμό και φαναράκια που βρίσκονται σε όποια γωνία του μαγαζιού και αν κοιτάξεις. Δεν θα μιλήσω για τον κούκλο σερβιτόρο ο οποίος τυγχάνει να είναι ο ξάδερφος μου! Ναι καλά ακούσατε κορίτσια. Ο ξάδερφος μου είναι κούκλος και έχει την ηλικία των 18 χρονών! (Οποία θέλει κονέ να στείλει😏😂) και όλος παράδοξος λέω να περάσω μια βόλτα και από εκεί ΚΑΙ σήμερα! Μια τετράωρη βόλτα την οποία περιμένω πως και πως κάθε μέρα! Αφήστε τα. Με αυτά και με εκείνα έφτασα έξω από το Mone και παρήγγειλα την ζέστη φουλ γλυκιά μου σοκολάτα μαζί με μπραουνις σοκολάτας. Το αγαπημένο μου! Κάθομαι στο λαπτοπ μέχρι να έρθει ο ξάδερφος μου.
Ξα(δερφος)- Ρε πωρωμένο!
Ni- τι θες ρε; μην σηκωθώ απάνω;!
Ξα- στην καρέκλα ή στο πάτωμα; Γιατί αν είναι στο πάτωμα τσουτσουριασα!
Ni- αγάπη μου γλυκιά ΕΓΏ δεν είμαι κοντή, είμαι Η τελειότητα συμπυκνωμένη!, λέω και τον κοιτάω με ένα ύφος bitch.
Ξα- Ελα εδώ ρε τελειότητα συμπυκνωμένη να σε κάνω μια αγκαλιά., και κάπως έτσι εγώ δεν θέλω και πολύ οπότε σηκώνομαι και προχωράω προς τα ανοιχτά του χέρια. Αγκαλίτσες βλέπεται! Το έχει το σόι μας, ναι!
Ni- Βλαχα μου θες και αγκαλιές!
Ξα- Φυσικά και θέλω,λερίτσα μου!, λέει και με φιλάει στο κεφάλι. Πάντα έτσι ήμουν με τον Δημήτρη. Ήταν ο μικρότερος μου ξάδερφος και ο πιο κοντινός στην ηλικία μου, οπότε καταλάβατε ψυχαδελφές!

Σ'αγαπώ ηλίθιε!Where stories live. Discover now