NICOLE'S POV
Ο Δημήτρης με περίμενε είδη κάτω. Κατέβηκα σβέλτα τις σκάλες και προσγειώθηκα πάνω του.
Δ- Ρε βλαμενο δεν βλέπεις τίποτα ήθελα να ήξερα;
Ν- εγώ κοιτούσα τις σκάλες να μην πέσω. Και εσύ ρε χαζοχαρούμενο μπροστά στην σκάλα ΑΚΡΙΒΏΣ βρήκες να σταθείς; Εμείς ως γνωστόν δεν θέλουμε και πολύ και αρχίσαμε να γελάμε. Το κλαμπάκι που θα πηγέναμε ήταν στο κέντρο της πόλης, οπότε αναγκαστικά θα πηγέναμε με το αυτοκίνητο και υποσχεθήκαμε να μην πιούμε κανένας μας πολύ έως και καθόλου. Εγώ θα έπινα έναν χυμό και ο Δημήτρης μόνο ένα σφηνάκι βότκα με λεμόνι. Κατεβήκαμε από το αμάξι και εγώ άρχισα να στρώνω νευρικά το φόρεμα μου.
Δ- Είσαι μια κούκλα χαζούλα. Δεν χρειάζεται να είσαι νευρική. Σε έφερα εδώ για να περάσουμε καλά. Είπε και τύλιξε το χέρι του γύρω από την μέση μου και έσπρωξε την πόρτα του μαγαζιού. ΠΙ - ΤΑ! Τίποτα άλλο δεν σας λέω. Άρχισα να νιώθω λίγο πιο άνετα με την όλη φάση. Είχε και ωραία τραγουδάκια. Στην αρχή αγγλικά και μετά ο Δημήτρης μου είπε πως βάζουν και ελληνικά. Κομπλέ. Καθίσαμε σε ένα τραπέζι και παραγγείλαμε αυτά που θα πίναμε. Φυσικά και μετά θα πάω από το μπαρ να πάρω και εγώ σφηνάκι. Εξάλλου εγώ δεν οδηγώ;))). Άρχισαν και τα ελληνικά καθώς περνούσε η ώρα.
Δ- Θα μου χορέψεις; είπε και μου έκλεισε το μάτι. Κοκκίνισα αλλά θυμήθηκα που ήμασταν σπόρια και του άρεσε να με χορεύει τσιφτετέλι. Του εγνεψα θετικά και στράφηκε προς την μεριά του Dj. Βρήκα ευκαιρία και πήγα στο μπαρ. Πήρα ένα σφηνάκι βότκα με λεμόνι και επέστρεψα "φτιαγμένη". Απόψε, ειδικά αυτήν την στιγμή δεν ήθελα να είμαι ο εαυτός μου. Ήθελα να είμαι λίγο πιο χαλαρή και στο κάτω κάτω να το ευχαριστηθώ κιόλας βρε αδερφέ. Τα χρόνια κυλάνε παιδιά. Του είπε να βάλει Βέρτη, προφανώς. Και αυτός πάτησε πάνω στην πίτα. Ξαφνικά μαζί και με το ξεκίνημα του Βέρτη η πίστα γέμισε.
Δ- ΦΩΤΙΆ ΕΊΝ' ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΣΟΥ
ΦΩΤΙΆ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΝΑΤΙΑ ΣΟΥ
ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΊΝΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ.
Τραγουδούσε καθώς με περιτηγυριζε χορεύοντας. Ξεκίνησα να λυκνίζω και εγώ το κορμί μου με βάση το τραγούδι. Αρε Νικόλα ΦΩΝΆΡΑ!
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ ηλίθιε!
Short StoryΟ Jughead είναι ένα αρκετά εξωστρεφές αγόρι, που έχει μόλις μετακομίσει στην Θεσσαλονίκη.Του αρέσει η συγγραφή, το σχέδιο και ο ζεστός καφές! Η Nicole είναι ένα κορίτσι εσωστρεφές! Της αρέσουν τα ίδια πράγματα με τον Jughead με μια διαφορά: λατρεύει...