|<<Part 6>>|

89 12 0
                                    

NICOLE'S POV
Το ξυπνητήρι μου χτύπησε στις 7:00. Προσπάθησα να σηκωθώ  για να το κλείσω, μα κάτι με εμπόδιζε στο να το κάνω. Όταν μπόρεσα να ανοίξω τα μάτια μου και να καταλάβω ότι ήταν ο Δημήτρης που είχε απλωθεί σχεδόν επάνω μου η ώρα είχε πάει και 20.
Ν- Δημήτρη άντεε! Δεν μπορώ να σηκωθώ. Θα αργήσωω! ΣΉΚΩ ΡΕ ΜΟΣΧΑΡ ΕΊΠΑ!
Δ- Μην φωνάζεις ρε υστέρο άκουσα. Λέει και με αρπάζει για ένα ζεστό φιλί στο μάγουλο. Έπειτα με αργές κινήσεις άρχισε να σηκώνετε. Τον έσπρωξα με αποτέλεσμα να πέσει από το κρεβάτι σαν κανένα μαστουρωμένο. Όμως δεν είχα ώρα για να σκάσω στα γέλιο. Έτρεξα στο μπάνιο, πλήθηκα και μετά βουρ στο δωμάτιο ξανά  για να δω τι θα βάλω. Όταν γύρισα αντίκρισα ένα θέαμα, που με έκανε να καταλάβω πόσο μοσχάρι είναι τελικά ο ξάδερφος μου...
Ν- Δημήτρη είσαι εδώ και 10 λεπτά στο πάτωμα και κοιμάσαι ΠΑΛΙ!
Δ- λέω και εγώ. Από πότε είναι το στρώμα σου τόσο σκληρό; λέει και σκάει στα γέλια.
Ν- αιντεε! Λέω και μου ξεφεύγει και εμένα ένα γελάκι. Έψαξα λίγο στην ντουλάπα μου μέχρι που αποφάσισα να βάλω ένα μπλε, σκούρο τζιν σε συνδυασμό με ένα μαύρο,σχετικά  κοντό μπλουζάκι με μια  ασπρη νεκροκεφαλή επάνω. Άλλαξα τόσο γρήγορα που δεν υπολόγισα καν ότι ο Δημήτρης ήταν μέσα στο δωμάτιο.
Δ- είναι πολύ κοντό το μπλουζάκι, άλλαξε το!
Ν- Ότι πείτε κύριε Δημήτρη μας! #nooot
Δ- Εγώ δεν σε αφήνω να φύγεις με αυτό το μπλουζάκι. Λέει και πάει μπροστά στην πόρτα.
Ν- Δημήτρη φύγε θα χάσω την πρώτη ώρα.
Δ- δεν με νοιάζει!
Ν- εμένα με νοιάζει, γαμώ! Αντεε! Λέω και του κάνω κουταβίσια ματάκια και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο. Πάντα έπιανε αυτό!
Δ- καλαα θα σε αφήσω να φύγεις αλλά το Σάββατο θα έρθεις μαζί μου βόλτα στο κέντρο.
Ν- Oh come on. Προτειμώ να αλλάξω μπλουζάκι... λέω και γυρνάω από την άλλη πλευρά για να αλλάξω.
Δ- Οοοχι δεν κατάλαβες καλά. Λέει και με πετάει στην κυριολεξία έξω από το σπίτι.
Δ- Καλό μάθημα μικρούλα μου! Και θα περάσουμε τέλεια το Σάββατο!
Ν- είμαι σίγουρη! Μουρμούρισα ειρωνικά κατεβένοντας τα σκαλιά.

Σ'αγαπώ ηλίθιε!Where stories live. Discover now