|<<Part 7>>|

84 9 1
                                    

NICOLE'S POV
Λίγο πιο μετά ακούστηκε και το κλείσιμο της πόρτας. Έλεος αυτό το παιδί! Έτσι έφυγα για το σχολείο και για να μην βαριέμαι μόνη μου έβαλα τα ακούστηκα μου, για να ακούσω ένα από τα αγαπημένα μου ροκ κομμάτια του καλύτερου ροκ συγκροτήματος εβερ. Και φυσικά αναφέρομαι στους ACDC! Καθώς έφτανα στο σχολείο είδα ένα όμορφο αγόρι, με ένα περίεργο σκουφί στο κεφάλι να ψάχνετε με τις οδούς. Δεν ήμουν ο τύπος που θα μιλούσε άνετα σε κάτι τέτοια, πόσο μάλλον τώρα που είναι αγόρι... Οπότε είπα "γαμα το" από μέσα μου και συνέχισα. Προφανώς όμως με είδε που κάθησα και τον χάζεψα λιγάκι από μακριά. Θεέ μου! Ήταν τόσο όμορφος! Και αυτή η καστανή τουφίτσα που έπεφτε μπροστά από τα μάτια του...! "Νταξει αρκετά! Θα χάσεις την πρώτη ώρα!",μου υπενθύμισε μια φωνούλα από μέσα μου και έτσι ξεκόλλησα. Σε λιγότερο από ένα λεπτό ένιωσα κάποιον να με σκουντάει ελαφρά στον ώμο πράγμα που με έκανε να βγάλω τα ακούστηκα.
???- Εμμ.. Γειά!, λέει αμήχανα το αγόρι τρύβοντας τον σβέρκο του.
Ν- Άμμ... Γειά σου!, λέω και του χαμογελάω αμήχανα.
???- Jones. Jughead Jones.
Ν- Nicole Κουλούρη.
J- έχω ψιλοχαθεί λιγάκι... Ξέρεις που είναι το Γυμνάσιο της περιοχής;
Ν- Αχαμ! Αν θες πάμε και μαζί,γιατί και εγώ εκεί πηγαίνω.
J- Κομπλέ φύγαμε., λέει και μου κλίνει το μάτι ελαφρώς κοκκινιζοντας. Omg είναι τοοοσο γλυκούλης!
Ν- Είσαι καινούργιος έτσι;
J- Απορώ πως το κατάλαβες, λέει και ένα γελάκι μας ξεφεύγει και του δύο.
Ν- Χωρίς να θέλω να γίνω αδιάκριτη. Από που ήρθες;




Σ'αγαπώ ηλίθιε!Where stories live. Discover now