|<<Part 5>>|

95 10 0
                                    

ΔΗΜΉΤΡΗΣ POV
Δεν χρειάζεται να ρωτήσετε. Φυσικά και την γαργάλησα, ούτε καν που πρόλαβε να αμυνθεί απέναντι μου, βασικά. Πόσο λάτρευα το γέλιο της. Ήταν τόσο γλυκιά αλλά κανένας, πάρα μόνο εγώ και η μαμά της, μπορούσαμε να το δούμε. Όταν πλέον είχα κουραστεί ο ίδιος να την γαργαλάω ξάπλωσα δίπλα της την πήρα αγκαλιά και την ανάγκασα να ξανά βάλει από την αρχή το επεισόδιο. Κατά την διάρκεια του επεισοδίου αποκοιμήθηκε, έτσι την σκέπασα,την φίλησα στο μέτωπο και πήγα μέσα στην κουζίνα να δω τι έκανε η θεία μου.
Δ- Τα μικρά κοιμήθηκαν;
Χ- Ναι εδω και κάνα τέταρτο. Ζουρλάθηκαν σήμερα, δεν ξέρω γιατί.
Δ- Νταξει βρε θεία. Μικρά παιδιά είναι. Αν δεν ζουρλαθούν τώρα, πότε θα το κάνουν;
Χ- δίκιο έχεις καλέ μου. Λέει και κάθετε σε μια καρέκλα απέναντι μου.
Χ- Πώς την βλέπεις την Nicole;
Δ- είναι σχετικά καλύτερα ψυχολογικά. Το βλέπω και στις ζωγραφιές της και σε αυτά που γράφει.
Χ- κάνε μου μια χάρη παιδί μου. Πάρτην να πάτε μια βόλτα στο κέντρο. Έχετε μουχλιάσει εδώ πέρα.
Δ- Καλά θεία, στο υπόσχομαι. Το επόμενο Σάββατο δεν θα την αφήσω να μπει καθόλου σπίτι. Λέω και της χαμογελάω. Άντε να δω πως θα  πίσω την πριγκιπέσσα να αφήσει το κάστρο της για λίγο. Συζητήσαμε για αρκετή ώρα με την θεία μου. Πάντα λάτρευα να της μιλάω, ακόμα και για τα προσωπικά μου. Την ένιωθα σαν μαμά μου, αφού από την στιγμή που γεννήθηκε η Nicole είμαι συνέχεια στο σπίτι τους. Σήμερα θα κοιμόμουν εκεί, μάλιστα. Είχα φέρει μαζί μου μια τσάντα με τα απαραίτητα, ευτυχώς! Καληνύχτισα την θεία μου και πήγα στο μπάνιο για να αλλάξω. Μπήκα μέσα στο δωμάτιο της Nicole και ξάπλωσα δίπλα της. Πόσο όμορφη ήταν όταν κοιμόταν η μικρούλα μου. Μακάρι να γνωρίσει ανθρώπους που να την αγαπάνε όσο εγώ και η οικογένεια της! Το αξίζει πραγματικά!

Σ'αγαπώ ηλίθιε!Where stories live. Discover now