|<<Part 17>>|

103 10 4
                                    

NICOLE'S POV
Ακούω έναν φουλ εκνευριστικό ήχο να ηχεί σχεδόν δίπλα από το αυτί μου. Είμαι έτοιμη να ρίξω κάτι γαμοσταυρίδια όσο δεν πάει, αυτήν την στιγμή. Λογικά είναι το ξυπνητήρι μου, που με ξυπνάει πάλι. Ανοίγω τα μάτια μου.
Ν- ΕΝΤΆΞΕΙ ΓΑΜΏ ΣΕ ΆΚΟΥΣΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΗΝ ΣΟΥ Γ......!!
"Oh wait! Που είμαι;!" Σκέφτηκα από μέσα μου και γύρισα το κεφάλι μου προς τα αριστερά του κρεβατιού. Αφού δεν είδα κανέναν γύρισα από την άλλη μεριά και είδα τα ρούχα μου πεταμένα. "Shit!". Κοίταξα κάτω απο αυτό το υπέροχο, ζεστό σκέπασμα και είδα πως ήμουν με αντρικές μπιτζαμες. Σε δευτερόλεπτα ακούστηκαν βήματα, εγώ πανικοβληθηκα και ξανά σκεπάστηκα με το πάπλωμα κάνοντας ότι κοιμάμαι ακόμα. "ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΟ ΕΡΧΌΤΑΝ, ΜΟΥ ΛΈΤΕ;!" Άνοιξε η πόρτα και στα αυτιά μου ήχησε η φωνή του...!
J- Καλημέρα γλυκούλα. Είπε καθώς ήρθε από πάνω μου και χαϊδεψε τα μαλλιά μου.
Ν- Μμμμ... Καλημέρα. Είπα και του χαμογέλασα. "Wtf Nicole?!" Σηκώθηκα απότομα. Jughead τι σκατά;! Γιατί είμαι στο σπίτι σου; Γιατί κοιμήθηκες δίπλα μου; Γιατί όλες αυτές οι γλύκες; Γιατί...
J- Ει ει! Ήρεμα πριγκίπισσα, θα στα εξηγήσω όλα! Του ξέφυγε ένα γελάκι.
Ν-ΛΕΓΕΕΕ!!!
J- Εχθές το βράδυ ο Δημήτρης ξαφνικά έφυγε από το μπαράκι με εκείνη την κοπέλα. Εγώ δεν ήξερα ούτε που μένεις, ούτε το τηλέφωνο του Δημήτρη για να του υπενθυμίσω πως έχει και μια ξαδέρφη...Και μια σημείωση εσύ ήσουν και έτοιμη να κοιμηθείς από το αλκοόλ. Σκέφτηκα την μόνη λύση που υπήρχε να σε πάρω σπίτι μου. Οι γονείς μου κοιμοντουσαν εγώ σε ανέβασα και σε ξάπλωσα στο κρεβάτι. Με το που σε ξάπλωσα...
Ν- και τα ρούχα μου γιατί είναι στο πάτωμα και εγώ φοράω τις πιτζάμες σου; ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ;!😲
J- Δεν είναι αυτό που νομίζεις! Άμμ... νόμιζα πως εκείνο το φόρεμα δεν θα ήταν ότι πιο άνετο για τον ύπνο απλά και έτσι σου έβαλα κάτι πρόχειρα δικά μου. Όσο για το ότι κοιμηθήκαμε "μαζι", δεν με άφηνες να φύγω αποκοιμηθηκες και αγκαλιά μου, μετά όσο να ναι ήταν αρκετά δύσκολο να φύγω.
Ν- Και γιατί παρακαλώ σου ήταν δύσκολο να φύγεις; λεω και του κάνω ναζια.
J- Νταξ ίσως το "δεν μπορούσα" που είπα πριν μπορείς να το πεις και "δεν ήθελα". Χαμογέλασε. Με μια μου κίνηση είχα ενώσει τα χείλη μας πλέον. Φιλούσε τόσο ωραιαα. Θεέ μου, λιώνωω😵! 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Σ'αγαπώ ηλίθιε!Where stories live. Discover now