NICOLE'S POV
Μετά από πολύ ξεβίδωμα στην πίστα ήθελα και άλλο ένα σφηνάκι. Κατευθυνθήκα προς το μπαρ για δεύτερη φορά. Και μπροστά μου αντίκρισα έναν κούκλο μπάρμαν. Θεέ και κύριε. Τι μανάρι ήταν αυτό;!
;- Τι θα πάρει η ομορφιά;
Ν- ένα σφηνάκι βότκα.
;- Έφτασε γλύκα;).Είπε και σε λίγο μου έδωσε το σφηνάκι μου το οποίο το κατέβασα αμέσως μονορούφι. Είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό.
Ν- σιγά καλέ ένα σφηνάκι είναι.
;- δεν σε έχω ξανά δει εδώ και φαίνεσαι μικρούλα ακόμα και για ένα σφηνάκι.
Ν- Ναι οκευ τεσπα. Είπα και έκανα να φύγω αλλά με σταμάτησε η χαρακτηριστηκή χροιά της φωνής του.
;- Πάρε αυτό;) μου έδωσε ένα σουπλα για τα ποτήρια που βάζουμε από κάτω. Το κοίταξα καλύτερα. "Γιώργος 69******** so call me babe;)" του έκλεισα το μάτι και γύρισα να φύγω. ΟΜΑΓΚΑΝΤΤΤ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΈΔΩΣΕ ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥΥ. Αφοσιωμένη φουλ στο όλο σκηνικό έπεσα πάνω σε κάτι με αποτέλεσμα να ρίξω κάποιο ποτό;!
;- όχ Συγγνώμη κοπελιά.
Ν- Όχι εγώ Συγγνώμη ήμουν αφοσιωμένη και... ομγ σε έκανα και χάλια. Συμπλήρωσα καθώς το βλεμα μου κατευθυνόταν προς το πρόσωπο του αγνώστου.
;- Nicole?😮
N- Jughead?😮 και εσύ εδώ;
J- ε η μάνα μου με έπρηξε να βγω από το σπίτι να διασκεδάσω λίγο. Εσύ; είσαι με παρέα;
Ν- ήρθα με τον Δημήτρη, ο οποίος Δημήτρης σαλιαρίζει τώρα. Εσύ είσαι με κάποιον εδώ;
J- Ναι, μόλις με φορτώθηκες ωραία μου δεσποινίς😂.
Ν- GOOD! Είπα και γελάσαμε. Καθίσαμε στο τραπέζι μας και συζητούσαμε για τις πρώτες εντυπώσεις για το σχολείο. Όσο το γνωρίζω αυτό το παιδί τόσο πιο υπέροχος μου φαίνεται. Είχε βάλει και ένα άρωμα... άστα να πάνε! Πως κρατήθηκα και δεν του όρμιξα πάνω στην συζήτηση. Κρατήθηκα; τα τελευταία λεπτά έχω πιάσει τον εαυτό μου να έχει χαλαρώσει φουλ με την παρουσία του και έχουμε έρθει αρκετά κοντά. Πάνω στην συζήτηση με τίτλο "μαθαίνοντας περισσότερα για την Nicole"
J- Εισαι τόσο υπέροχη Nicole. Ο καθένας θα ήθελε να έχει ένα κορίτσι σαν και εσένα. Έχεις τόση χάρη, τόση φινέτσα και είμαι τόσο τυχερός που σε γνώρισα. Πλέον ένιωθα την καυτή αναπνοή του στο κρύο μου δέρμα. Τώρα εγώ να κάνω την μεγάλη κίνηση; να περιμένω; ΓΟΥΑΤ;
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ ηλίθιε!
Short StoryΟ Jughead είναι ένα αρκετά εξωστρεφές αγόρι, που έχει μόλις μετακομίσει στην Θεσσαλονίκη.Του αρέσει η συγγραφή, το σχέδιο και ο ζεστός καφές! Η Nicole είναι ένα κορίτσι εσωστρεφές! Της αρέσουν τα ίδια πράγματα με τον Jughead με μια διαφορά: λατρεύει...