Görevimiz Klişe |3| Part-2
Asilcik aileme ithafen...
Multi; Dylan O'brien, Egemen Karaca.
⛄
Kızıl şerbet!
Pelinsu Tilki.
Argun'a yürümekle kalmayıp koşan kız. Kızıl dalgalı saçları, yeşil gözleri vardı ve güzel bir kızdı. Vejeteryan olmasına rağmen sırf sosyal medyada popüler oldu diye lahmacun yiyordu. Merve'nin ilk okul arkadaşı olduğu için bizimle de arkadaşlık etmiş oluyordu.
Ne demişler, dedi içimde hunharca halay çeken Veyselle, kız kıza bakarak kaşarlaşır.
"Okul değiştirmişsiniz," dedi Pelinsu, sırayla hepimize kinayeli bakışlar atarak. "Sana ne, ameka?" dedi Nehir, kıza dik dik bakarken. "Tövbe de, nimet var," dedi Egemen ağzının dolu olmasını umursamadan. "Tövbe tövbe," dedi Nehir lahmacun dilimini öpüp yerken.
Argun, Nehir ve Egemen'in dediklerini es geçerek konuştu. "Öyle oldu."
Pelinsu tek kaşını havaya kaldırdı. "Niye öyle oldu?"
"Öyle olması gerekti," dedim gözlerimi bayarak.
Pelinsu ısrarcıydı. "Niye öyle olması gerekti?"
Sen sor diye, saçlarını yolduğum.
Öyle olması gerektiği için öyle oldu, dedi içimdeki halay mendilini çeviren Veyselle.
Ciddi olamıyorum çünkü iç sesim erkek.
Argun gür kaşlarını daha da çattı. "Baran ile kavga ettim," dedi arkasına yaslanırken. "Çenesini kırınca da okuldan atıldım." Gözlerim yerinden çıkacak kadar büyüdü, alttan alttan ayağımla Argun'un bacağına vurdum. Ben ona sadece Baran ile kavga et okuldan atıl demiştim, çocuğun çenesini kır dememiştim ki!
Pelinsu başını bana çevirip gözlerini kıstı. "Argun senin yüzünden kavga etti."
Okuldan atılma klişesi olsun diye Argun için bu planı yapmıştım. Okuldan atılmadan Ural kolejine gidersek klişe yapmamış olurduk çünkü. Eh, sadece Argun'un başını yakmakla kalmamıştım; Merve ile saç baş kavga etmiştim sonra da gidip kendimizi müdür Bey'e şikayetde bulunmuştuk, adam bizi okuldan şutlasın diye de resmen yalvarmıştım.
Merve, o sırada oha falan olmakla meşguldü.
Nehir ve Egemen, o ikisine yaptığımı hatırlamak dahi istemiyordum. Neyse, sonuç olarak okuldan atılma klişesi gerçekleşmişti.
Salak, dedi Veyselle isyan ederken, kavganın altında başka bir neden ara.
Aradığınız nedene şu anda ulaşılamıyor.
"Öyle," dedim kazağımın kollarını sıvarken. "Ama bu seni alakadar etmez." Pelinsu omuzlarını dikleştirdi. "Argun ile ilgili olan herşey beni alakadar eder." Sağ gözüm sinirle seğirmeye başladı, niye böyle olduğuma dair hiçbir fikrim yoktu. "Sonuçta o benim eski sevgilim," dediğinde önümdeki tabakları köşeye ittim.
"Ama eski," dedim bastırarak.
Sakin ol şampiyon, dedi Veyselle kelini kaşırken, ya da olma yol saçını başını bana takma saç yaparız.
"Eski de olsa sevgilim."
Elimi masaya vurdum, avuç için ateşe değmiş gibi yandı ama şu anda lahmacuncudaki herkes bize bakıyordu. Elimin açıdığını belli etmedim, sandalyeyi geriye itip ayağa kalktım ve dizimi masaya koyup kızın üstüne uçtum. Herşey sadece iki saniyede gerçekleşti. Pelinsu'nun sandalyesi arkaya doğru eğilince Argun'un omuzuna elimi koyup kendimi ittim ve kızı yere düşürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevimiz Klişe.
Humor© Tüm hakları saklıdır! 1. Madde: Masum kız, boybad'in okuluna bu ikinci dönemde yeni kız olarak kayıt yaptıracak. 2. Madde: Masum kız, boybad ile aynı sırada oturacak. 3. Madde: boybad ile proje ödevi yapılacak. 4. Madde: barlara gidilecek, şişe çe...