Sevdiğinizi kaybetme korkusu nasıl bi his?
Benim hissettiğim gibi çaresiz, çıkmaza girmiş gibi hissediyomusunuz sizde yada o korku içinizi işgal ettiğinde kocaman bi çığlık atasınız geliyor mu? Avazınız çıktığı kadar bağırmak geliyor mu içinizden?
Kalbiniz de bi boşluk hissediyor musunuz? Nefesiniz düzensizleşiyormu?
İçinizde durduk yere kötü hisler doğuyormu kara kelebekler kanat çırpıyor mu kalbinizde bana bunların hepsi oluyor.
Ben öyle bi adamı sevdim ki ben öyle bi adama aşık oldum ki her an korku var içimde ha yanlış anlamayın başı belaya girecek diye değil sadece, tırnağı kırılacak diye korkuyorum mesela çorba içerken ağzı yanacak diye korkuyorum, acaba kabus görüyo mudur diye takıyorum kafaya uykumun ortasında uyanıp düşünüyorum mesela sevmek böyle bişeymiş.
Sevmek heran korkmakmış sevmek gurur tanımamazlıkmış eğer gerçekten seviyosanız gururunuzu ayaklarınızla ezmeniz gerekiyormuş sevmek bencillikmiş paylaşamamak mış yeri geldiğinde dünyaya bile fazla görmekmiş sevdiğinizi şimdi eğer sevmiyorsanız dersinizki bu kız ne saçmalıyo ama emin olun anlıycaksınız beni anlıycaksınız sevdiğinizi dünyaya fazla görmeyi hemde öyle umutsuz bi zamanınızda seviceksiniz ki hiç ummadığınız zamanda çıkıcak karşınıza kızıcaksınız kendinize daha önce tuttuğunuz ellere defalarca küfür ediceksiniz ha bilemem belkide siz daha fazlasına küfredersiniz belki öptüğünüz dudaklara küfür ediceksiniz ama sövüceksiniz, ona özel olamadığınız için kızıcaksınız kendinize ha beni yanlış ta anlamayın illaki bi erkekle veya bi kızla tensel olarak bi yaşanmışlığa gerek yok Kendinize kızmanız için birini sevdiyseniz ondan önce daha doğrusu şu ki bu bahsettiğim kişi karşınıza çıkınca şöyle diyeceksiniz ben kimseyi sevmemişim kendimi kandırmışım keşke hiç inanmasaydım hem sevgime hemde karşımdakinin sevgisine o yüzden bekleyin sabredin tahmin edebiliyorum kiminizin deli gibi karnı aç sevgiye kiminiz sevilmek istiyorsunuz yada sevildiğinize inanmak istiyosunuz ha kim bilir belkide hissetmek istiyosunuz sevmek istiyosunuz birini ama yapmayın sahip çıkın kalbinize bırakın zamanı gelince atsın doğru kişiye atsın.
Sonra yazık etmeyin ciğerlerinize yazık etmeyin oksijeninize solumayın nikotin,vurmayın kendinizi alkole, dökmeyin güzel gözlerinizden değmeyecek yaşlar, bozmayın tüm düzeninizi biliyorum kiminiz sevdiğini sandığı kişiden ayrılınca ya günlerce yemek yemiyor yada hiç yemediği kadar çok yeyip abur cubura vuruyor kendisini,
Ama zaman geçince anlıycaksınız beni diğeceksiniz ki bi yerde okumuştum kafayı bozmuş bi kız diyorduki herşey düzelicek yaşlar dökülen gözlerinin içi gülecek aşık olucaksın diyordu doğru yolu bulacaksın diyordu umut et inan diyordu diyeceksiniz umarım dersiniz,umarım bahsettiğim mutluluk, aşk sizi bulur her şey gönlünüzce olsun. (her gün burada olacağım varsa bahsetmemi istediğiniz bi konu yoruma yazın bi bölümde size yazayım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN İYİYİM.
ChickLitİnsanlar diyorum insanlar, çok kahpeler çok can yakarlar öyle bi yerinden saplarlarki hançerlerini sen bile bilmezsin o yara almış yerinin bu kadar yakıcağını. Ha bide şu var insanların zaten size yapmış oldukları zaman içerisinde size yaptıklarıyla...