aşk

24 1 0
                                    

Kötü günlerden bir gün gördüm o kısık bakışlı adamı göz altları bi o  kadar pot kırarken  gülerdi yaşanmışlıklarına inat.ses tonu kusursuz bi o kadarda titrekti çok düşündürürdü bu kırık  kalbime acaba kaç gece ağlamıştı herkesten uzak,hayata meydan okurcasına,bi gülüşü vardı ama çok belliydi çizgileri acaba kaç kişiye yalan söyleyip gülümsemişti  ve ''ben iyiyim'' demişti.ne bi zaman boynu buküktü ne de kamburu çökük onca yüke rağmen dimdik duruyordu o güçlü adam yaşıtlarına rağmen epeyde güzel bi fiziği vardı duruşunu destekleyen,siz deyin 19 ben deyim 20 ruhu da bir o kadar gençti ruhu da fiziğine meydan okuyordu siz deyin 10 yaşında bi çocuk ben deyim 11 içindeki o küçük çocuk gülüşleriyle ortaya çıkıyordu sanki çocukken başı önde yüzü asıkmışta o günlerin hıncını alıyormuş gibi başı önde kocaman bi gülümseme yüzünde o kadar masum ve samimi.lakin yalancıydı bu adam ne göründüğü kadar umursamaz ve mutluydu nede uykusuz gecelerinin tek sebebi pubg idi bu adamın,kapalı ağır bi kutu gibiydi bu adam o kutuyu her gören insan neden bu kadar ağır acaba içinde ne var diyordu lakin göz altları yorgun adam o kutuyu ARTIK kimseye açmıyordu hayat kırıklıkları sağ olsun.baba özlemi, baba hasreti var gibiydi öyle bi sarılıyordu ki ne bi yorgunluk ne bi hüzün bırakıyordu insanda o bi kucak dolusu sarılmanın formülü huzur samimiyet güven ve güç barındırıyordu bu adam tıpkı bi baba gibi sarılıyordu bi insan birine sarılmak icin hiç gitmesini beklermi işte o adam bunu yaptırabiliyordu. Şarkılar sesinde anlam kazanıyordu bu adamın ankaranın bağlarını söylerse ankaralı karadenizin türküsünü söylerse karadenizli ediyordu insanı. Aslında içten içe güçsüzdüde bu adam dertlerinden kaçıp kaçıp şarķılarına sığınıyordu fakat bu adam aşk şarkılarını bi farklı söylüyordu isyan eder gibi neden der gibi kim yakmıştıki bu adamın canını bilinmezdiki..
Tenine yakışır bi kokusu vardı adamın tarifi yok ama huzuru çok biraz şevkat biraz güç karışıktı. Elleri yorgundu adamın sigarasını sağ elinin işaret ve orta parmağının arasına alır diğer parmaklarını serbest bırakırdı önce derin bi nefes çeker ciğerlerine işkence edercesine tutardı,sonra herşey geçti dercesine bırakırdı nikotin dolu nefesini. İşte bu adam farklı biriydi yeri gelir abi olur dert dinler yeri gelir baba olur sarılırdı sevilesi bi adamdı onun adı aşk.

BEN İYİYİM. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin