Acımasız..

108 45 3
                                    

İnsanlar neden bu kadar acımaz?
Hepimiz soruyoruzdur kendimize ama hiç düşündünüz mü neden bu kadar çok acımasızlar çünkü bizim yara almamızı sağladı diğer insanlar ha evet kanadığı zamanlar çok yandı canımız çok zorlandık günleri geçirmekte çok duygusaldık o zamanlar ama sonra noldu aldığımız yara kurudu acısı azaldı hissizleştik zamanla niye mi? O yara hiç bir zaman iyileşmedi ha sanmayın ki iyileşecek size teselli vermek gibi bi niyetim yok çünkü bana çok teselli verdiler işe yaramadı tam tersine bi süre yaramın varlığını unuttum ama fark edince daha çok yandı canım yeri geldi nefes almakta zorlandım.
Şimdi size soruyorum siz neden bu kadar acımasızsınız hoop durun sakin ben bunu hakaret amaçlı söylemedim ama siz emin olun çok acımasızsınız siz nerden biliyosun boş boş konuşuyosun dediğinizi duyar gibiyim çünkü siz sizi sevmeyicek birini seviyorsunuz sizin canınızı yakan birini seviyorsunuz en küçük fırsatta tek bakışıyla sizi parçalara ayıran birini seviyorsunuz ve sevilmediğinizi sanıyorsunuz size soruyorum o kişiyi severken kaç kişiyi ihmal ettiniz etrafınıza hiç baktınız mı sizin ona baktığınız gibi size bakan biri varmı işte siz acımasızsınız siz sevdiğinizin her bakışıyla param parça olduğunuzu sanıyorsunuz ya ama sizi izleyen uzaktan seven kişi her gün ölüyor o sadece size bakıyor gözü sizden başkasını görmüyor ama siz onun varlığının dahi farkında değilsiniz şimdi size soruyorum nasıl bu kadar acımasızsınız.

BEN İYİYİM. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin