'Tell me the plans'
ik ben in de kamer van Mike en kijk naar Chels die heen en weer aan het ijsberen is. Chels glimlacht sarcastisch en kijkt me aan,
'if you keep om saying that i can't think and there are not gonna be any plans!by the way you're not even part OF the plan so can you please shut you're mounth?'
Ik draai met mijn ogen, Chels irriteert me weer mateloos, ik besluit op te staan van het bed en naar de tafel met de kaart te lopen.
'So he's here, and we're here' zegt Jace, 'jup we better go to Shanghai tomorrow' antwoord Mike. 'Are we leaving again?' vraag ik, ik zie in Jace ogen een twijfelende blik, ik haat het dat hij denk't dat ik dit niet aan kan, hij probeert me vast op een of andere manier te beschermen maar fat heb ik niet nodig. Mike daarentegen kijkt me aan met een glom lach en zegt 'yes we will'. 'but for who are we looking?' Jace kijkt Mike van de zijkant aan, alsof hij hulp nodig heeft, Mike denkt even na maar begint zonder enige spanning zijn verhaal. 'So, he's a guy you can hire to kill you're ex boyfriend' so we're looking for a murderer?' Vraag ik. 'yes we are' zecht Mike grijnsend.
'But wait... Just one question.. if you can hire him you must know his number and contacts, and if you do.. The police must have found him already. right?' 'Look Jill that guy is a genius, he know's what he does, he changes his number, he is a bit like Jack the Ripper, you know him?' 'Yeah i do' zeg ik, ik weet nog in London 5 jaar geleden ik was 11 en we gingen een Jack de Ripper tour doen, destijds was ik erg bang geweest maar had ik het ook geweldig gevonden, nu vond ik het maar een saaie touristenattractie. ik loop weg van de kaart en bekijk het plaatje nog een keer, iets klopte hier niet helemaal aan, maar wat...wist ik niet.
'I'll get us some coffee' zeg ik en ik loop de kamer uit.
Ik .sta voor de kantine in het hotel en heb zojuist 6coffee en 1 bleuberry muffin besteld. Terwijl ik wacht op mijn bestelling komt Jace opeens achter me staan, hij houd zijn handen voor m'n ogen.
'Guess who's there'
'Umm let me quess... is this Chels?'
'Haha totally right at once!'
Hij haalt zijn handen van mijn gezicht vandaan en ik draai me naar hem om. hij glimlacht en kijkt me aan, diep in mijn ogen. Het zorgt ervoor dat ik me automatisch zwevend voel. zijn lip gaat langzaam van mijn ogen naar mijn lippen...
'Six coffee and one bleuberry muffin?'
Ik draai me geschrokken om,
'Yes that's for me' zeg ik en ik pak een dienblad uit de handen van een nors meisje achter de kassa.
'I'm sorry' zeg ik tegen Jace,
i'm sorry? Wat dom eigenlijk! Waar zou ik me voor moeten excuseren? hij probeerde me te zoenen maar heeft me ook voorgelogen dus verdient dat helemaal niet. Waarom komen er ook altijd domme dingen uit mijn mond???
Ik draai me weg van Jace en zet het dienblad neer op een tafel. Jace komt opnieuw achter me staan.
'Let me make it up to you'
'What? How?'
'Just meet me outside the hotel, tonight at 8 o'clock.' Zecht hij grijnsend. ergens voel ik dat ik aan het blozen ben, ik wil helemaal niet blozen hij moeten zich maar eerst opnieuw bewijzen voordat hij mij weer laat blozen. ik trek mijn serieuze gezicht (wat in principe niet zo heel serieus is ) en zeg;
'Okay see you then'
----------------------------------------------
Sorry voor dit korte hoofdstuk!
Ik wou er nog een heel deel aanschrijven maar ik heb het nu heel druk en dan zou het voorloopig nog wel even duren voordat ik iets zou updaten, ook sloeg de stukken die ik hier na geschreven heb, telkens niet op. ik weet niet waarom, dus hier even een kort hoofdstuk, ik zal snel mogelijk weer wat gaan schrijven
Xoxo
JE LEEST
Wander
RomanceJill is het zat ze wil weg van al haar verantwoordelijkheden, haar irritante ouders, en school, waar ze een grote hekel aan heeft. Op haar 16e verjaardag besluit ze te vertrekken naar Palawan het paradijs. Ze word er verliefd op Jace een londense st...