Kések a könyvekkel, de most ide volt ihlet. 😅😅Legyetek türelmesek
Judy:
BamBam vissza húzott így megakadályozva engem, hogy utána menjek J-Hope-nak.
Nem értem miért, de a sírás határán jártam és már éreztem is a gombócot a torkomban ami miatt alig kaptam levegőt. Hobe távolodó alakja egyre távolodott tőlem, de vissza tartottak, hogy elérjem.-Engedj el. - mondtam halkan.
-Mi? - kérdezte BamBam.
Felé fordultam és el rántottam kezem.
-Mióta te és ő megjelentetek azota azt se tudom, hogy mi van. - néztem körbe. - Tudod te hogy milyen az ha össze zavarodsz? Gondolom nem.
-Ideges vagy? - kérdezte nyugodt hangon.
-Igen az vagyok. - kezdtem sétálni. - Te és J-Hope össze zavartatok.
-Ő miért is? - kérdezte.
-Az mindegy. - legyintettem. - A lényeg, hogy nem tudom mit csináljak.
-Szeretsz? - kérdezte hírtelen mire döbbenten néztem rá.
-Én...hát.. - akadtam el.
-Itt az a fontos kérdés, hogy szeretsz e. - támaszkodott a kocsijának.
-Ez hírtelen jött. - jöttem zavarba.
-Csak mond ki azt ami az eszedbe jut először. - várta, hogy mit fogok mondani.
-Nem tudom. - mondtam őszintén.
-Nem tudod?! - hunyta le szemét. - Rendben akkor gondolkozz rajta.
-Oké. - álltam egyik lábamról a másikra. - Akkor haza megyek.
-Várj. - fogta meg kezem és húzott magához.Meg emelte államat és megcsókolt. El húzódtam és haza indultam ki nyitva az ajtót csend volt így keresni kezdtem anyut vagy J-Hope-ot, de senki se volt a házba.
Le ültem a kanapéra és addig vártam míg nem nyílt ki a bejárati ajtó és lépett be anyu.-Anyu. - néztem szomorúan.
-Mi a baj? - kérdezte aggódva.
-Ő hol van? - kérdeztem.
-Ő? - kérdezte.
-Hoseok a rendőr. - magyaráztam.
-Össze pakolt és el ment. - ment a konyhába.
-Össze pakolt? - kérdeztem vissza hátha rosszul hallottam.
-Eléggé furcsa volt. Egyszerre ideges és szomorú. - mondta anyu miközben főzött. - Bár nagyon is hiányozni fog.Vártam hátha visszatér a munkája miatt, de nem így lett. A napok teltek, de semmi jelet nem kaptam róla, de BamBam-al minden nap találkoztam, de választ nem adtam neki.
Hiába teltek a napok én ugyan úgy aggódtam J-Hope miatt így eljött az idő, hogy be menjek a rendőrségre.
Be lépve körbe néztem, de nem láttam őt míg az egyik asztalnál ott ült az egyik srác a barátaiból.-Ne haragudj. - mondtam mire fel emelte fejét, de el húzta fintorogva száját. - Hoseok talán bent van?
-Miért mondanám el? - kérdezte a fiú.
-Figyelj tudom, hogy te tudod, hogy hol van. - ültem le elé.
-Tudom. - dőlt hátra. - De nem hinném, hogy látni akarna téged.
-Kérlek. - néztem a táblát amin neve volt. - Jimin.
-Hobe teljesen ki van miattad. - dőlt előre. - Nem hinném, hogy látni akarna.
-Kérlek muszály, hogy beszéljek vele. - tettem nézem kérlelve össze.
-Rendben, de hagyd még gondolkodni. - írta le egy papírra a címet.
-Köszönöm. - vettem el.
-Szívesen. - mondta én meg el indultam ki.Meg álltam és néztem a papírt, majd el indultam a címre. Buszra kellett szálnom, de már úton voltam.
Útközben valamiért melegség töltötte be a szívem és csak az járt a fejemben hogy láthatom őt újra.
-Itt vagyunk. - szólt a buszvezető.
-Köszönöm. - szálltam le és indultam a házhoz.Egy kis lakó ház előtt álltam és néztem, hogy ez az a cím-e majd fel mentem. Kopogtam, de nem kaptam választ így be nyitottam.
Semmi zajt nem hallottam és sötét is volt.-Hobe. - szólítottam néven hátha jelez nekem, de semmi így kiabálni kezdtem. - HOBEEE.
Kis zajt hallottam így az irányba mentem és egy ajtót találtam. Be nyitottam és ott volt az ágyon ült és kifelé nézett.
Le ültem az ágy szélére és megfogtam kezét.-Talán vak voltam, hogy azt hittem, hogy szeretsz. - szólalt meg. - Tudnom kellett volna, hogy őt választod hiszen ő minden jobb mint én.
-Ez nem igaz. - csúsztam közelebb.
-Szeretlek talán úgy mint senki mást. - fordult el. - Ezért ez fáj a legjobban. Azt hittem az után hogy te is szeretsz, de nem így van.
-Ne beszélj helyetem. - állítottam meg a beszédben. - Nem tudom mit érzek, de míg jöttem úgy éreztem, hogy boldog vagyok és látni akarlak. Sose éreztem még ilyet, de boldog voltam most meg fáj hogy itt látlak.
-Ne próbálj fel viditani azzal, hogy hazudsz. - nézett rám.
-Nem hazudok nézd. - fogtam meg kezét és tettem mellkasomra. - Ha rád gondolok gyorsabban ver és ez igaz, de nem tudom miért néha már annyira hogy fáj.
-Judy. - húzta el kezét.
-Csak tudod. - zavarba voltam így csak néztem szemébe.Meg emelte kezét és meg simította az arcomat. Közelebb csúsztam és megcsókoltam át ölelve nyakát. Ez volt az első alkalom, hogy én kezdeményeztem csókot és emiatt boldog is voltam. Nem kellett sokat várnom, hogy vissza csokoljon. Élveztem minden egyes mozdulatát, ahogyan csókolt és húzott közelebb.
Át dobtam rajta a lábam és ölébe ültem, hogy kényelmesebben legyek, de így neki nem lett kényelmes.
-Szeretlek. - mondta mire szívem hírtelen akkorát dobbant, hogy féltem szívinfarktust kapok. - Jól vagy?
-Igen, csak a mellkasom az előbb. - tettem kezem az említett helyre.
-Fáj? - kérdezte.
-Nem, csak mikor azt mondtad. - magyaráztam.
-Hogy szeretlek? - kérdezte, de megint éreztem.
-Igen. - bólintottam.Vissza hajoltam és kértem egy újabb csókot amit meg is kaptam rögtön el mélyitettem a csókot ő pedig hátra dőlt az ágyon magára húzva engem. Hajam kicsit útban volt, de fel ültem és fel kontyoltam, hogy szegény ne szenvedjen miatta.
Megfogta csípőmet és feljebb tolta a pólómat. Kicsit csikis vagyok így nevetni kezdtem ezért ő is.-Feküdj le. - döntött az ágyra.
-Auwww. - nevetem.
-Ha nem akarod akkor most mond. - támaszkodott feletem.
-Akarom. - vettem szaporán a levegőt.Csókokkal hintette be nyakam amit élveztem így pólója alá nyultam és hátát vagy hasát simogattam.
Ez lesz az első alkalmam és olyannal kell történie akit szeretek akkor ezek szerint.-Hobe szeretlek. - mondtam mire meg állt és döbbenten nézett.
-Mit mondtál? - kérdezte.
-Szeretlek. - pirultam el. - Már mint nem vagyok benne biztos, csak mivel nekem ez lesz az első és eddig úgy voltam vele, hogy majd azzal akit szeretek ezért hát szeretlek.
-Értem csak hírtelen jött. - pirult el.Csak nézett enegem mire mosolyogva feljebb ültem és megcsókoltam.
Gondolom le vágahto hogy mi lesz a kövi részében. 😂😂
Ha az lesz, de lehet nem. 😂😂
KAMU SEDANG MEMBACA
Genszter világ rémei BTS/GOT7FF.
RomansaSaját ne lopd! +18+19<---elő fordulhat. A második maffia könyvem, de ez más lesz. Judy Horse egy kis boltban dolgozó lány aki éli boldog életet, de egyik este valami történik ami felforditja a világát. A város egyik legjobb rendőr csapata a BTS...