Ve sessizlik ...

83 6 2
                                    

Neden kimse yoktu ? neredeydim ? Neden benim anımsamamı sağlayacak şeyler yoktu etrafta ? en önemlisi ben kimdim ? bildiğim tek bir şey vardı .Uykumun olmamasına rağmen çok yorgunum.. Acaba ne kadar zamandır o evdeydim? kimse yaşamıyor du , yiyecek ve su da yoktu , uzun zamandır orada kalmış olamam oraya kendim mi gelmiştim ? bunları düşünürken amaçsızca hızlı hızlı adımlarla ilerliyordum.. Karda yürümek çok zordu zaten çıplak ayaklarıma giymiş olduğun ayakkabının boşluklarından Sırılsıklam olmuştu ayağım , burnumu kolumla temizlerken gözüm birden bire küçük bir kubbeye çarptı . Galiba Bir kasabaya yakındım . Olduğum yerden bir ibadethanenin Demir çanı görünüyordu . Dümdüz ilerliyordum.. Aslında bir yandan da hoşuma gitmişti bu durum ..Çünkü düşünecek hiçbir şeyim yoktu. Kim olduğumu dahi bilmiyordum sadece merak vardı zihnimde .Ellerime ve ayaklarıma bakınca genç bir kız olduğumu fark ettim.. çıktığım evde aynı olmadığı için yüzümü görmemiştim . saçlarım Kısaydı, tırnaklarımdaki ojeler 2 hafta öncesinden kalmışcasına yıpranmışlardı. Kasabaya yaklaştıkça garip bir korku doldu içime..
Ya bir katil sem ? veya Hırsız? Acaba bir ailem var mı ? ya onlara zarar verdiysem ! beni bulmaya çalışan bir sapık varsa ? biraz da iyi düşüneyim ..
Belki de bir seyyahımdır ? Bir şair? yazar ? şarkıcı ? olabilir mi? ya Film çektiysek ve yolumu kaybettiysem ?
En çok korktuğum şey ise ..
ya hiç kimseysem? tanımazsa kimse beni ? bulamazsam kim olduğumu ! ismimi dahi ! Diye diye kafamı kurcalarken kasabaya vardım...

Ben Kimim ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin