Následující ráno se Astra, spolu se svým otcem vydala na Ministerstvo Kouzel.
Vynořila se v jednom ze stovky, možná tisíců, letaxových krbů.
,,Asterope, potřebuji si něco zařídit. Ty se tady rozhlédni. Domů se doprav sama." Oznámil jí stroze otec.
'Láska a strach o svou jedinou dceru á la Orion Black.' Odfrkla Astra.
Potom vysekla pukrle na rozloučenou a za klapání jasně červených lodiček se vydala na místo, které potřebovala navštívit už několik let.
-----
Už se chystala vkročit do jednoho z oddělení, když se zarazila. Nemohla tam přeci nakráčet jako Asterope Pleione Blacková, ve své normální podobě. Své kroky proto namířila na záchody.
-----
Astra se zabouchla do jedné kabinky. Otevřela svou kabelku. Strčila do ní ruku až po rameno a chvíli hledala.
'Díky Merlinu za to zvětšovací kouzlo,' pomyslela si, když po hmatu rozpoznala látku šatů a sevřela ji mezi prsty.
Z kabelky vytáhla bílé šaty, po kotníky dlouhé, s červenými a růžovými kytičkami.
Rychle se převlékla. Potom soustředěně zavřela oči.
Vlasy jí zesvětlaly a oči také. Také se trošku vytáhla do výšky, přidala si pár let a zvětšila hrudník. Když odklopila víčka, vyšla z kabinky a podívala se do zrcadla, dívala se na ni vyšší, asi dvacetipětiletá žena s blonďatými, vlnitými vlasy po lopatky a modrýma očima. Výstřih dával vyniknout jejímu poprsí.
'Jestli tam pracují muži, lehčeji je ovlivním.' Ušklíbla se utrápeně.
Vzápětí nasadila reprezentativní úsměv, který vypadal velice upřímně. Narovnala se a sebevědomým krokem vykročila z toalet.
-------
Když se Astra dostala do druhého patra Ministerstva, hrklo v ní. Zapomněla, že bude muset ukázat svou hůlku. Co když ji spoznají podle hůlky? Jde to vůbec?
Takové otázky si pokládala, když se zařadila do fronty na kontrolu hůlek.
Dostala se na řadu.
,,Hůlku prosím," zamručel znuděně kouzelník a nevěnoval Astře jediný pohled.
As mu s obavami podala svou hůlku.
,,Jméno?" opět broukl kouzelník.
,,Lisamarie Burgeous." Oznámila hrdě.
Popravdě se ale bála, že ji odhalí. Proto se jí dost ulevilo, když jí kontrolor podal hůlku a vytiskl jmenovku.
Vydala se chodbou k jedněm dvoukřídlým dveřím.
Došla před ně. Stáli tam dva bystrozorové.
ČTEŠ
Blacková [FFMarauders]
FanfictionOna je ochotná udělat cokoliv, aby ochránila svého brášku. Miluje ho. Je sice mladá, ale odhodlaná. Je ochotná klesnout v jeho očích na samé dno, jen aby byl v bezpečí. A tak se stalo. Po jejím zařazení do Zmijozelu, u něj klesla. Nyní podle něj pat...