Kapitola šestá

2.3K 176 30
                                    

,,Víš to?"

-----------

,,Vím." Přikývla Astra

,,Jak?" zeptal se vyděšeně mladý vlkodlak.

Astra se beze slova zvedla a došla ke dveřím. Když byla těsně u nich, otočila se.

,,Měli by jste si dávat větší pozor, kde o svých 'malých chlupatých problémech' mluvíte." Řekla. Potom se otočila a zmizela za, na černo natřenými dveřmi.

,,Tvoje sestra je děsivá. Stejně jako tvoje matka Siriusi." Pronesl vyklepaně Lupin.

,,Co kecáš Remusi?! Astra je děsivější." S vykulenýma očima zašeptal brýlatý Poberta. Sirius stejně vyděšeně přikývl.

------

Astra seděla na okenním výklenku a četla knihu. Zničeho nic se vedle ní zhmotnil jejich druhý domácí skřítek- Krátura.

,,Má paní, Krátura vám má vzkázat, že se máte obléct a přijít dolů. Přijely vaše sestřenice." Oznámil skřítek a opět zmizel.

Astra povzdychla. Svoje sestřenice akceptovala a Andromedu měla svým způsobem ráda, ale ony dnes byly ty poslední, které chtěla vidět.

Vstala z postele a přešla ke skříni. Vytáhla z ní černo-zlaté šaty a začala se strojit.

-------

Astra vešla do jídelny a jen stěží potlačila protočení očí.

Za stolem nesěděly totiž jen její drahé sestřenice, ale i teta se strýcem.

Naopak ji pobavily výrazy Bellatrix a Pobertů. Konkrétně Siriuse.

Bella vražedným pohledem propalovala Siriuse a Sirius ji.

'Otázka času, než jeden druhého zabije.' Řekla si v duchu.

Astra nasadila falešně přeslazený úsměv a vydala se k tetě a strýci.

,,Zdravím, teto, strýci." Vysekla pukrle.

,,Ach, Asterope, tady jsi. Ráda tě vidím." Ledově se usmála Druella Blacková, matka Belly, Cissy a Medy.

'Taková faleš. Odporné!' ječela uvnitř sebe Astra.

Měla největší chuť ječet i nahlas.

,,K čemu ty lži, tetičko?" ozvalo se od stolu.

Astře se šokem a strachem rozšířily zorničky. Připadalo jí, že její bratr si hraje s ohněm. On si nehrál s ohněm, ale s osudem. Jeho matka si potom hrála s Ohnivým bičem.

,,Siriusi," varovala ho Walburga.

,,Co je, máti? Vždyť je to pravda. Je stejně falešná, jako její dcery. Jako Bellatrix." Šklebil se Sirius. Astra zalapala po dechu.

Bellatrix vřískla. Tohle nemohlo skončit dobře.

,,Siriusi, běž si převléct košili." Pravila jeho matka. Přestože se Sirius usmíval, Astra mu v očích rozeznala strach.

Sirius se zvedl a odešel z místnosti. Walburga se omluvila a odešla do příjmacího salónu. Zbylí tři Pobertové vyděšeně hleděli do talířů.

Regulus, který seděl vedle Pobertů, také sklopil pohled do talíře.

Zato Remus zvedl od toho svého pohled a probodl jím Astru.

'Prosím.' Naznačil rty. Astra přikývla.
Rozhodla se uplatnit své herecké schopnosti. Vždy byla dobrá herečka. Sirius jí to říkal. Tento talent se jí teď hodil.

Blacková [FFMarauders]Kde žijí příběhy. Začni objevovat