Další den přišly Astře a Regulusovi dopisy z Bradavic.
Jaké bylo překvapení dvojčat, když Astře z obálky vypadl i prefektský odznak smaragdově zelené barvy.,,Takže prefektka, jo?" zeptal se pobaveně Regulus, když společně seděli na posteli u Astry v pokoji.
,,Mlč, nebo ti uberu body hned, jak vstoupíme do Bradavic," pohrozila Astra, ale oběma bylo jasné, že si dělá legraci.
,,No promiň," urazil se naoko Regulus, ,,jak můžeš mně, takovému andílkovi, srazit body?"
,,Ty a andílek? Leda s růžkama," vyplázla Astra jazyk a spokojeně se usmála, když zjistila, že Regulus se tentokrát doopravdy urazil.
,,To se jako ani neomluvíš?" optal se po chvilce Reg.
,,Ne," odpověděla Astra a věnovala se napínavému zkoumání svých nehtů.
,,Jsi provokatér," oznámil prostě Regulus. Astra se na Reguluse zaškaredila a on vyprskl smíchy. Po chvilce už Astra nevydržela a rozesmála se také.
-----
,,Budete se chovat slušně, ano? Já s vaším otcem se musíme podívat na Ministerstvo," mluvila Walburga Blacková. Astra ji neposlouchala. Jen nervózně stepovala na místě a nedočkavě pokukovala po letaxovém krbu.
Těšila se, až z domu na pár hodin vypadne.
,,-můžete jít," zaslechla jen říkat svou matku, chvilku před tím, než jí věnovala nenávistný pohled a vstoupila do krbu.
,,Děravý kotel!" vykřikla Astra a hodila pod sebe letaxový prášek. Vzápětí ji pohltily zelené plameny.
-----
Zelené plameny na chvilku ozářily Děravý kotel. Když se plameny opět uklidnily, z krbu vystoupila Astra.
Oprášila si ramena a čekala, než z krbu vyběhne její dvojče.
Netrvalo dlouho a z krbu vyšel i Regulus. Usmál se na Astru. Astra mu úsměv oplatila a oba se vydali do Příčné ulice.
-----
Astru trošku znervózňovalo, že si od nich lidi drží odstup, ale nijak výrazněji to neřešila.
Společně s Regulusem nakoupili všechny hábity, učebnice a potřeby do školy. Potom se už jen procházeli po Příčné.
,,Regulusi?" zeptala se po chvilce nesměle Astra.
,,Copak?" usmálo se na ni její dvojče. Astře se najednou chtělo brečet.
,,Mohli bychom zajít do Prvotřídních famfrpálových potřeb?" poprosila. Regulus souhlasil. Zaraženě, ale souhlasil.
Tak tedy si to dvojčata Blackova namířila do Prvotřídních potřeb pro famfrpál.
Když Astra vstoupila do obchůdku, ovanula ji příjemná vůně nových košťat a leštidel.
Regulus si šel prohlížet dresy a pálky, kdežto Astra zamířila ke košťatům. Nejvíce ji zaujalo model koštěte Měsíční paprsek.
Bylo to elegantní koště s násadou ze světlého dřeva a světlými proutky. Byla by si ho prohlížela ještě dlouho, poněvadž to koště ji fascinovalo, ale to by jí nesměl vyrušit hlas.
,,Astro?" zeptal se někdo nevěřícně. Astra se otočila a pohlédla do čokoládově hnědých očí nebelvírského chytače.
,,Jamesi," pousmála se Astra. ,,Jak se máš?" zeptala se a snažila se tvářit, že si vlastně teď vůbec neprohlížela koště.
ČTEŠ
Blacková [FFMarauders]
FanfictionOna je ochotná udělat cokoliv, aby ochránila svého brášku. Miluje ho. Je sice mladá, ale odhodlaná. Je ochotná klesnout v jeho očích na samé dno, jen aby byl v bezpečí. A tak se stalo. Po jejím zařazení do Zmijozelu, u něj klesla. Nyní podle něj pat...