Kapitola třináctá

2.1K 180 9
                                    

Pozorní čtenáři zjistí💞😈 a aja1806 tak zkus hledat , ty moje havraspárská kamarádko❤😋💞

,,Moje zásnuby?" vyprskla Asterope, když ztrávila počáteční šok.

,,Ano," přikývl zmučeně Regulus. Nelíbilo se mu, že by se jeho sestra měla vdávat za takového-takového pitomce.

,,Komu mě prodali?" zeptala se Astra a Reguluse překvapil její lhostejný tón. Jako by mluvila o počasí.

,,Rabastanovi Lestrangeovi," vzdychl Regulus.

,,V pořádku," přikývla dívka. Po zbytek cesty už nepromluvila.

'Ona se zbláznila! Co by tomu řekl Sirius? Naše matka jí vymyla mozek!' panikařil v duchu Regulus.

Astrou zmítaly různé pocity. Zloba, smutek, potěšení, výsměch.

Rabastan Lestrange byl suce celkem pěkný, ale inteligencí na Astru neměl. A chtěl se přidat ke Smrtijedům.

'Objev roku Asterope! Proto tě s ním taky zasnoubili. Jako manželka váženého Smrtijeda by ses měla jako v pohádce," protočila nad sebou Astra očima.

Jenže to nebylo to, po čem Astra toužila. Přepych, večírky, bohatství a vysoké postavení. Ne. To Astra opravdu nechtěla.

Ona byla živel. Energická, inteligentní, mrštná. Milovala adrenalin a svobodu. Tyto pocity jí nejnověji poskytovalo koště. Výšky, vzduch proudící kolem ní, cuchající jí vlasy.

Ideální život by pro ni byl někde v malém domku u lesa. Bohatství by pro ni nebylo důležité. Astra by ráda hrála famfrpál za  Fitchburské pěnkavy. Hledala si v knížkách všechny týmy a jejich popisy. A nejvíc jí zaujaly právě Fitchburské pěnkavy. Byla rozhodnutá příští rok jít na nábor do jejich týmu.

Také by se ráda přidala k nějaké organizaci proti Smrtijedům. Taková ale nejspíš nyní neexistovala.
A navíc... to byly plány na dobu, až bude dospělá. Tam nic nevěděla jistě.
Dokonale promyšlené měla jen plány na příští dva roky. Potom už nebylo nic jisté.

O dětech a nějakém muži zatím nepřemýšlela. Rozhodně to ale podle ní neměl být Rabastan Lestrange. Nebyl...

Kočár nepříjemně nadskočil a Astra se zajíkla. Vzápětí zastavil úplně.

Astra s Regulusem na sebe zvědavě koukli a potom se oba naklonili k oknu.

Co oba sourozence Blackovy překvapilo bylo, že nestáli před honosným sídlem Lestrangeových, ale někde na lesní cestě, obklopeni stromy.

Astře se zdálo, že mezi vysokými jehličnany zahlédla stříbrnou masku. Znepokojeně se podívala na své dvojče. Její pohled naznačoval: 'viděl jsi to taky?'

Reg jí pohled opětoval a zamračeně přikývl.

Za pár minut se ukázalo, že se Astra nemýlila. Do kočáru k nim vtrhli Smrtijedi a přikázali jim, aby vystoupili.

Astra- na smrt vyděšená- uposlechla. Za pomoci Reguluse elegantně vystoupila z černého kočáru, s erbem Blacků.

Smrtijedi je následovali.

Astra s Regulusem došli k Walburze (krásné skloňování Dory ._.) a Orionovi.

,,Matko, co se děje?" vyštěkla Astra co nejvíc panovačně. ,,Kdo jsou tito... hrubiáni?!"

,,Asterope, uklidni se! Omlouvám se za mou dceru. Avšak takovéto násilné přerušení je naprosto nepřípustné!" hrdě zvedla hlavu Walburga a pohrdavě si všechny Smrtijedy přeměřila pohledem.

,,Paní Blacková, slečno Blacková, hluboce nás mrzí, že jsme vás museli zastavit. Ale toto je les Pána a my máme zastavit kohokoli, kdo tudy projede," ozval se jeden ze Smrtijedů a sňal si masku.

,,Pane Malfoyi," vysekla Astra perfektní pukrle otci Luciuse Malfoye, Abraxasovi Malfoyovi.

,,Slečno Blacková," mírně se uklonil Abraxas Astře a obrátil se na paní Blackovou. ,,Jak se má váš syn, Sirius?" zeptal se. Astře došlo, že to měla být kontrolní otázka.

,,Nemám syna jménem Sirius. Pouze syna jménem Regulus Arcturus a dceru jménem Asterope Pleione," odpověděla paní Blacková a Abraxas přikývl.

,,Děkuji vám. Můžete pokračovat v cestě. Hezký večer přeji. A vám, slečno Blacková, gratuluji k zásnubám," ledově se usmál pan Malfoy, nasadil si masku a společně s ostatními Smrtijedy se stáhnul zpátky do lesa.

Astra nastoupila zpátky do kočáru a rozjeli se.

Astře se na tváři usadil posměšný úšklebek. Rabastana Lestrange si nevezme. To věděla jistě.

'Změna plánu, máti.'

------

,,Rabastane, ráda tě vidím," falešně se usmála na svého o rok staršího spolužáka.

,,Ja tebe také Asterope. Slyšela jsi již o té novince?" zeptal se se Rabastan a Astře bylo jasné, že naráží na jejich zásnuby.

,,Ano, slyšela. Je to ohromně vzrušující," odpověděla Asterope.

,,Ano. Krásnější snoubenku jsem si nemohl přát," oslnivě se usmál Rabastan a bylo vidět, že on je opravdu nadšený.

,,Děkuji ti," falešně se zahihňala Astra.

,,Pro tebe cokoliv," mrkl na ni Rabastan a nabídl jí rámě.
Astra ho s kyselým úsměvem přijala.

,,A nyní přivítejte naše snoubence, slečnu Asterope Blackovou a Rabastana Lestrange!" ozval se nějaký muž a dveře, před kterými Astra s Rabastanem stála, se otevřely.

Astře se naskytl pohled na sál, plný zazobaných, čistokrevných a Smrtijedů.
Udělalo se jí z nich nevolno. Avšak s dokonalým úsměvem sešla dolů, mezi všechny ty, kteří se jí příčili a nechala si od nich gratulovat a říkat, jak nádherný jsou s Rabastanem pár.

Potom začala hrát hudba. Astra i přes svou nevoli musela tančit s Rabastanem.

Po třetí písni si ji odchytl Regulus.

,,Jak se cítíš?" zeptal se starostlivě.

,,Jako prodaná největšímu tupci na škole," ušklíbla se ironicky Astra.

,,Jak to můžeš brát tak v klidu?" divil se Regulus.

'Možná to bude tím, že mám jiné plány," ušklíbla se v duchu Astra. Navenek však zachovala chladný výraz a pokrčila rameny.

,,Překvapuje mne, že si neudělala scénu," usmál se starostlivě Regulus.

Že by se Walburze (._.) podařilo zničit toho pevného člověka. Pochyboval. Jenže věděl, že jeho sestra by se jen tak lehce nevzdala. Děsilo ho, že se nedá odhadnout, na co Astra myslí a co zamýšlí.

Bál se.

Tak moc se bál. Astra to věděla. Přesto ho neuklidnila. Neměla důvod. Možná by si o ní teď někdo řekl, že je zlá, ale ona nebyla.
Nechtěla svému bratrovi dělat falešné naděje. Bylo lepší, když si myslel, že je už plně oddaná své matce. A Rabastanovi.

Bylo to pro Reguluse prostě bezpečnější.

-------

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti📜

Další kapča je tady! Enjoy it.♥🐻
Kdo hledal našel😈

Neplecha ukončena📜

Blacková [FFMarauders]Kde žijí příběhy. Začni objevovat