Αφού έφυγε ο Χρήστος από το διαμέρισμά της, η Τζούλια μπήκε για μπάνιο. Ετοιμάστηκε σιγά σιγά για να πάει να δώσει αναφορά στον Λεωνίδα.
Βγαίνοντας από την πολυκατοικία της, είδε μια γνώριμη γυναίκα να βγαίνει από την διπλανή πολυκατοικία, αυτήν που μένει ο Χρήστος."Κάπου σε ξέρω εγώ εσένα!" σκέφτηκε φωναχτά.
"Μα φυσικά, η κοπελιά από το Bourbon & Branch,το μπαρ που γνώρισα τον Χρήστο. Ήταν κι αυτή στην παρέα του εκείνο το βράδυ. Μα τι στο καλό κάνει εδώ; Λες να ήταν μαζί του; Μα πως; Πότε; Αφού πριν μία ώρα ήμασταν μαζί! Αυτό δεν πρέπει να το μάθει ο Λεώ... Κάτι πρέπει να σκεφτώ για να τον κάνω να με ερωτευτεί το συντομότερο δυνατόν!" σκέφτηκε.
Αφού έφυγε η Αννέτα με το αμάξι της, ξεκίνησε και η Τζούλια για την αποθήκη. Βγήκε στον κεντρικό δρόμο, και μόλις είδε ένα ταξί σήκωσε το χέρι της.
" Στην 601 Avenue A,παρακαλώ!"
"Μάλιστα δεσποινίς!" της χαμογέλασε εκείνος.Άρχισε να σκέφτεται διάφορους τρόπους για να ρίξει τον Χρήστο και να τον κάνει να την ερωτευτεί παράφορα. Τόσο απορροφημένη ήταν στις σκέψεις της που δεν κατάλαβε πότε έφτασε στην αποθήκη.
"Είστε σίγουρη πως βρίσκεσαι στο σωστό μέρος; Δεν έχει τίποτα εδώ πέρα... Μόνο τους παλιούς στρατώνες που έχουν εγκαταληφθεί εδώ και 30 χρόνια περίπου,όπως και όλο το Treasure Island." της είπε ανήσυχος ο οδηγός.
"Ναι,μην ανησυχείς,ξέρω που βρίσκομαι!"του είπε σίγουρη κι αφού τον πλήρωσε,προχώρησε προς τους παλιούς στρατώνες.
Πέρασε από τον Μάνο και κατευθύνθηκε προς το γραφείο του Λεωνίδα. Η ώρα πια ήταν 12 τα μεσάνυχτα και η αποθήκη σχεδόν άδεια. Τέτοια ώρα,όλοι βρίσκονταν στα πόστα τους. Πάντα κατά τις 5-6 άρχισαν να μαζεύονται όλοι εδώ.
Έφτασε έξω από το γραφείο του, κι από το πρώτο κιόλας χτύπημα, ο Λεωνίδας της είπε να περάσει.
"Γεια σου Τζούλια. Πως και τέτοια ώρα εδώ;" ρώτησε εκείνος σκεπτικός.
"Ήρθα για να σου δώσω αναφορά,φυσικά." του απάντησε εκείνη.
"Το κατάλαβα,όμως είναι νωρίς ακόμα,και θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτική. Θα μπορούσε να σε πάρει χαμπάρι ο πράκτοράς σου." την επέπληξε εκείνος.
"Όχι,μην ανησυχείς,τον κούρασα αρκετά απόψε κι έπεσε ξερός. Το σχέδιο πάει όπως το πρόβλεψες. Από το πρώτο κιόλας βράδυ έπεσε στην παγίδα μου. Και σήμερα ήρθε αυτός να με βρει!" είπε περήφανα κι ένα ψεύτικο χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπό της.
YOU ARE READING
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ (1ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}
Action"Είσαι μυστικός πράκτορας που να πάρει! Ο καλύτερος..! Πως γίνεται να σε έριξε μια φθηνή πόρνη;" Από το ύφος του και μόνο μπορούσε κανείς να καταλάβει πως πραγματικά ήταν χαμένος... Γεγονότα του τελευταίου μήνα έπαιζαν ξανά και ξανά στο μυαλό του...