Αφού του έδωσε τις πληροφορίες η ταμίας, εκείνος έφυγε βιαστικά. Ακολούθησε τις οδηγίες της και σε 5 λεπτά βρέθηκε έξω από το σπίτι του Στέλιου.
Είχε παρκάρει το αμάξι πίσω από ένα τεράστιο πεύκο και περίμενε για να δει την οποιαδήποτε κίνηση. Είχε σκεφτεί σήμερα απλά να τον παρακολουθήσει και αύριο να τον επισκεπτόταν.
Έτσι κι έκανε. Όλη μέρα την πέρασε έξω από το σπίτι, όμως ο Στέλιος δεν βγήκε καθόλου έξω. Μπορούσε να δει μία φιγούρα μέσα από τις λευκές κουρτίνες που διακοσμούσαν τα μεγάλα παράθυρα, όμως ακόμη δεν είχε καθαρή εικόνα.
Έτσι πέρασε και το βράδυ του, όμως απ ό,τι φαινόταν ο Στέλιος ήταν σπιτόγατος και δεν είχε σκοπό να βγει έξω.
Ο ήλιος άρχισε να ανατέλει και οι ακτίνες του τον έκαναν να τεντωθεί στην άβολη θέση του οχήματός του. Η ώρα ήταν 5 το πρωί κι εκείνος έτοιμος για την αποστολή του.
Περίμενε κανά δύωρο έξω από το σπίτι περιμένοντας να δει καμία κίνηση σήμερα, όμως τίποτα. Ήταν η δική του σειρά για να κάνει την κίνησή του.
Βγήκε από το αμάξι, έβαλε το όπλο του πίσω στην μέση, μέσα από το παντελόνι του, και κατευθύνθηκε προς το σπίτι.
Χτύπησε την παλιά ξύλινη πόρτα και περίμενε μέχρι να του ανοίξει. Καμία απάντηση. Ξαναχτύπησε, όμως δεν έπαιρνε απάντηση. Μετά από 5 λεπτά συνεχόμενων χτύπων, άκουσε μία αντρική φωνή να φωνάζει.
"Έρχομαι, έρχομαι. Ποιος στο καλό είναι τόσο νωρίς; Στον ύπνο τους με έβλεπαν;" είπε ο Στέλιος αγανακτισμένος κι άνοιξε την πόρτα.
"Καλημέρα Στέλιο. Με λένε Χρήστο Παπαδόπουλο, όμως δεν με γνωρίζεις. Εγώ όμως σε ξέρω. Μου έχει μιλήσει για'σένα το φιλαράκι σου, ο Ιωάννης Αναγνώστου." είπε ο Χρήστος και χαμογέλασε εύθυμα αφού πλέον είχε βρει τον Στέλιο.
"Αφού αυτός είναι στην φυλακή εδώ και δύο χρόνια." απάντησε μπερδεμένος ο Στέλιος.
"Το ξέρω, εκεί γνωριστήκαμε. Μου είπε πως μπορείς να με φέρεις σε επαφή με το φίλο σου τον Σκαρ. Θέλω να γίνω κι εγώ διακυνητής ναρκωτικών." δήλωσε άτονα ο Χρήστος και εκελινος τον κοίταξε παραξενευμένος.
"Μα... Πώς με βρήκες; Θέλω να πω..." πήγε να μιλήσει ο Στέλιος όμως ο Χρήστος τον διέκοψε.
"Δε χρειάζεται να πεις τίποτα. Μόνο πες μου πως μπορώ να βρω τον Σκαρ. Ας μπούμε μέσα καλύτερα να τα πούμε, τι λες;" είπε κοφτά εκείνος.
YOU ARE READING
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ (1ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}
Action"Είσαι μυστικός πράκτορας που να πάρει! Ο καλύτερος..! Πως γίνεται να σε έριξε μια φθηνή πόρνη;" Από το ύφος του και μόνο μπορούσε κανείς να καταλάβει πως πραγματικά ήταν χαμένος... Γεγονότα του τελευταίου μήνα έπαιζαν ξανά και ξανά στο μυαλό του...